Már Japánban is kapható a Heineken 0.0
Október közepétől már Japánban is megtalálható az üzletek polcain a Heineken 0.0. Ezzel 2017-es bevezetése óta immár a világ 110 piacára jutott el. A Heineken 0.0 bővíti a fogyasztási alkalmak körét, egyben összhangban áll a felelős alkoholfogyasztás és a kiegyensúlyozott, egészséges életmódtrendekkel. A termékbevezetést kísérő kampány televíziós reklámokat, digitális aktivitásokat, bolti promóciót foglal magában.
A Heineken 0.0 japán bevezetése egy újabb lépés az alkoholfogyasztással kapcsolatos társadalmi trendekre folyamatosan reagáló vállalat fejlődésében.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Balatoni sörök
A Zamárdi Nyitva! Vállalkozói Egyesület rendelésére készítette a lokálpatrióta balatonföldvári Helka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >