Már Japánban is kapható a Heineken 0.0
Október közepétől már Japánban is megtalálható az üzletek polcain a Heineken 0.0. Ezzel 2017-es bevezetése óta immár a világ 110 piacára jutott el. A Heineken 0.0 bővíti a fogyasztási alkalmak körét, egyben összhangban áll a felelős alkoholfogyasztás és a kiegyensúlyozott, egészséges életmódtrendekkel. A termékbevezetést kísérő kampány televíziós reklámokat, digitális aktivitásokat, bolti promóciót foglal magában.
A Heineken 0.0 japán bevezetése egy újabb lépés az alkoholfogyasztással kapcsolatos társadalmi trendekre folyamatosan reagáló vállalat fejlődésében.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorddöntő Black Friday az online rendelések terén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány indult a hús- és tejtermékekkel kapcsolatos tévhitek eloszlatásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
