Már használják a SuperStore 2015 logót
A Trade magazin és a Trade Marketing Klub idén először hívta versenyezni a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át, a nemzeti dohányboltokig, sőt, például a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, designerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.
A 2015. évi versenyre közel 20 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A július 31-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt Dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Mariola Wolters, a Hall of AIM tulajdonosa, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, valamint a versenyt kiíró Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
Díjátadó a Business Days konferencia gálaestjén
A magas színvonalú pályamunkák 2015. szeptember 29-október 2. között az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is bemutatkoztak, ahol négy nap alatt 530 résztvevőnek volt lehetősége megtekintetni a nevezéseket a pályamunkákból erre a célra gyártott totemállványokon.
Az eredményhirdetésre 2015. október 1-jén, a konferencia gálavacsoráján került sor.
A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a zsűri tagjai személyesen gratuláltak a helyszínen a kategóriák nyerteseinek, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket.
… és a legtöbb pontszámot
elért pályázó, a …
A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékelési pont átvehette a Store of the Year Hungary 2015 díjat is.
A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével kezdhették használni novembertől.
A hagyományteremtő szándékkal indított verseny viszont máris folytatódik.
A www.trademagazin.hu/rendezvenyek oldalra már felkerült a jövő évi kiírás, és pályázati adatlap. A versenyre ez alkalommal is július 31-ig lehet majd jelentkezni. Megnyíltak már új kategóriák is, így az idei verseny még több értékesítési pont számára nyújt lehetőséget. Várjuk Önt is! (további információ: marketing@trademagazin.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >