Már háromféle ízben elérhető a vegán Philadelphia krémsajt
Júliustól kapható az Egyesült Államokban a már több mint 150 éves Philadelphia® krémsajt vegán változata.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Mielőtt a márka belépett a kategóriába, a növényi alapú kenhető krémeket kipróbálók kevesebb mint fele vált visszatérő vásárlóvá. Miután egy, az ország dél-keleti részén zajló sikeres regionális tesztelés során tízből hét vásárló úgy nyilatkozott, hogy a termék túlszárnyalta várakozásait, és az ismétlődő vásárlások száma majdnem megduplázódott a kategória átlagához képest, a Philadelphia, úgy tűnt, képes kitölteni az űrt, és az íz, a textúra és az összetevők olyan kombinációját kínálja, amelyekre a növényi alapú krémsajtok szerelmesei vágynak. Mivel az eredeti íz felülmúlta a kategória teljesítményét, a márka most két új ízt – eper, valamint hagyma-metélőhagyma – dob piacra.
A Philadelphia növényi alapú kenhető krém összhangban áll a Kraft Heinz azon céljával, miszerint a növényi alapú kínálatot a tömegek számára is elérhetővé kívánja tenni. A Philadelphia Plant-Based tej-, laktóz- és gluténmentes krémsajt júliustól kapható az élelmiszerboltokban Egyesült Államok-szerte. //
Kapcsolódó cikkeink
2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s
Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb…
Tovább olvasom >Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >