Már borban is utazik az Alibaba
Az importborok iránt egyre növekvő igényt látva, a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba Group Holding Ltd. közel 290 millió dollárt fektet részvényjegyzés útján a kínai bor- és szeszimportőr, kiskereskedő 1919.cn-be.
Az 1919.cn az import mellett bort, sört és égetett szeszes italokat értékesít közvetlenül a fogyasztóknak. Az import termékek között szerepelnek Franciaország, Ausztrália, Spanyolország, Chile, Olaszország és az Egyesült Államok nagy bortermelőitől származó borok, valamint helyi szeszes italok. Az Alibaba egyelőre nem kommentálta a hírt.
Mintegy 23 milliárd dolláros forgalmával – a Vinexpo várakozásai szerint – Kína az elkövetkező öt évben az Egyesült Államok mögött a második legnagyobb borpiaccá nőhet.
Kapcsolódó cikkeink
A borászatban a fitoplazma és a piac változása a legsürgetőbb kihívás a szakértők szerint
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Bormarketing Ügynökség stratégiájában kiemelt hangsúlyt kap a külpiacok erősítése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által komponált magyar bor nyert a világ egyik legrangosabb versenyén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Matcha-láz árnyoldalai: hajhullást is okozhat a népszerű ital
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >