Már borban is utazik az Alibaba
Az importborok iránt egyre növekvő igényt látva, a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba Group Holding Ltd. közel 290 millió dollárt fektet részvényjegyzés útján a kínai bor- és szeszimportőr, kiskereskedő 1919.cn-be.
Az 1919.cn az import mellett bort, sört és égetett szeszes italokat értékesít közvetlenül a fogyasztóknak. Az import termékek között szerepelnek Franciaország, Ausztrália, Spanyolország, Chile, Olaszország és az Egyesült Államok nagy bortermelőitől származó borok, valamint helyi szeszes italok. Az Alibaba egyelőre nem kommentálta a hírt.
Mintegy 23 milliárd dolláros forgalmával – a Vinexpo várakozásai szerint – Kína az elkövetkező öt évben az Egyesült Államok mögött a második legnagyobb borpiaccá nőhet.
Kapcsolódó cikkeink
A francia borászok aggódnak az amerikai vámok miatt
Komoly aggodalmat váltott ki Franciaországban az a frissen kihirdetett EU–USA…
Tovább olvasom >Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann
A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy…
Tovább olvasom >Korán indult a szekszárdi szüret: Irsai már a pincében, jön a rozé-alap
A szekszárdi borvidéken idén is korábban, már augusztus elején megkezdődött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új versenyző a fogyókúrás gyógyszerek piacán: ígéretes eredmények az ecnoglutiddal
Az utóbbi években világszerte hatalmas népszerűségre tettek szert az olyan…
Tovább olvasom >