Már borban is utazik az Alibaba
Az importborok iránt egyre növekvő igényt látva, a kínai e-kereskedelmi óriás, az Alibaba Group Holding Ltd. közel 290 millió dollárt fektet részvényjegyzés útján a kínai bor- és szeszimportőr, kiskereskedő 1919.cn-be.
Az 1919.cn az import mellett bort, sört és égetett szeszes italokat értékesít közvetlenül a fogyasztóknak. Az import termékek között szerepelnek Franciaország, Ausztrália, Spanyolország, Chile, Olaszország és az Egyesült Államok nagy bortermelőitől származó borok, valamint helyi szeszes italok. Az Alibaba egyelőre nem kommentálta a hírt.
Mintegy 23 milliárd dolláros forgalmával – a Vinexpo várakozásai szerint – Kína az elkövetkező öt évben az Egyesült Államok mögött a második legnagyobb borpiaccá nőhet.
Kapcsolódó cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >A mostani fejlesztések évtizedekre meghatározhatják a borászat jövőjét
A magyar borászat jövőjét évtizedekre meghatározhatják a mostani fejlesztések, a…
Tovább olvasom >Borpromóciós támogatás segíti a hazai termelők piacra jutását
Hamarosan indul a hazai borok bel- és külföldi népszerűsítését segítő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vakrepülés?
Ne értse félre senki, nem a repülőrajtnak kívánok ellentmondani, sosem…
Tovább olvasom >Mit tanulhat egy cégvezető a világ végén? Interjú Müller Kornéllal, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetőjével
Tele van különleges utazási tervekkel, és egészen elképesztő helyekre jutott…
Tovább olvasom >