Már az interneten is elérhető az InBev ügyfélszolgálata
Az InBev Business Service Center új, internetes alkalmazást vezetett be BSC on-line néven, mellyel a cég ügyfelei és beszállítói jobb kiszolgálását szeretné elérni.A csatlakozó ügyfelek a
jövőben a BSC Online segítségével
bármilyen pénzügyi információt
illetve dokumentummal kapcsolatos kérdést egyszerűen
továbbíthatnak a cég felé. A telefonos
vagy e-mailes ügyintézés helyett a B2B alkalmazás
segítségével a partnerek bármely
időpontban regisztrálhatják kéréseiket
bármely internetre csatlakoztatott számítógépről.
Az ügyfél bármikor ellenőrizheti a regisztrált
kérelem státuszát illetve megnézheti a
BSC által tett bejegyzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >