Már az interneten is elérhető az InBev ügyfélszolgálata
Az InBev Business Service Center új, internetes alkalmazást vezetett be BSC on-line néven, mellyel a cég ügyfelei és beszállítói jobb kiszolgálását szeretné elérni.A csatlakozó ügyfelek a
jövőben a BSC Online segítségével
bármilyen pénzügyi információt
illetve dokumentummal kapcsolatos kérdést egyszerűen
továbbíthatnak a cég felé. A telefonos
vagy e-mailes ügyintézés helyett a B2B alkalmazás
segítségével a partnerek bármely
időpontban regisztrálhatják kéréseiket
bármely internetre csatlakoztatott számítógépről.
Az ügyfél bármikor ellenőrizheti a regisztrált
kérelem státuszát illetve megnézheti a
BSC által tett bejegyzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
