Már az interneten is elérhető az InBev ügyfélszolgálata
Az InBev Business Service Center új, internetes alkalmazást vezetett be BSC on-line néven, mellyel a cég ügyfelei és beszállítói jobb kiszolgálását szeretné elérni.A csatlakozó ügyfelek a
jövőben a BSC Online segítségével
bármilyen pénzügyi információt
illetve dokumentummal kapcsolatos kérdést egyszerűen
továbbíthatnak a cég felé. A telefonos
vagy e-mailes ügyintézés helyett a B2B alkalmazás
segítségével a partnerek bármely
időpontban regisztrálhatják kéréseiket
bármely internetre csatlakoztatott számítógépről.
Az ügyfél bármikor ellenőrizheti a regisztrált
kérelem státuszát illetve megnézheti a
BSC által tett bejegyzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >