Már az interneten is elérhető az InBev ügyfélszolgálata
Az InBev Business Service Center új, internetes alkalmazást vezetett be BSC on-line néven, mellyel a cég ügyfelei és beszállítói jobb kiszolgálását szeretné elérni.A csatlakozó ügyfelek a
jövőben a BSC Online segítségével
bármilyen pénzügyi információt
illetve dokumentummal kapcsolatos kérdést egyszerűen
továbbíthatnak a cég felé. A telefonos
vagy e-mailes ügyintézés helyett a B2B alkalmazás
segítségével a partnerek bármely
időpontban regisztrálhatják kéréseiket
bármely internetre csatlakoztatott számítógépről.
Az ügyfél bármikor ellenőrizheti a regisztrált
kérelem státuszát illetve megnézheti a
BSC által tett bejegyzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >