Már augusztus 1-jétől akciós a pultos csirkemell, csirkefarhát és sertéscomb a Tescónál
Még a korábbi, árstopos árnál is olcsóbban kapható a Tescóban a pultos csirkemellfilé, csirkefarhát és a pultos sertéscomb, ráadásul a rendeletben előírt időpontnál két nappal hamarabb, már augusztus 1-jétől. Az áruházlánc ezt a három terméket kínálja a beszerzési árhoz képest legalább 15 százalékkal alacsonyabb áron, ami egyben azt is jelenti, hogy az Árfigyelőn a kereskedelmi láncok augusztus 1-jén reggel 8 órakor látható árait figyelembe véve a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a pultos csirkemellet és sertéscombot. A vállalat sokoldalú kedvezményrendszerén túl a legfontosabb élelmiszerekre érvényes alacsony áraival is támogatja a családokat az inflációs helyzetben.
Az árstopos árhoz képest 100 forinttal olcsóbb a pultból elérhető csirkemellfilé és 140 forinttal kerül kevesebbe a pultos sertéscomb a Tescónál augusztus 1-től kezdődően. Ezzel az Árfigyelőn jelen lévő kereskedelmi láncok közül a Tesco a legolcsóbb ebben a két kategóriában*.
A Tesco nem csupán beszerzési stratégiájával segíti a családokat a háztartási kiadások optimalizálásban, hanem számos további eszközzel támogatja vásárlóit az élelmiszerre fordítható költségkeret okos beosztásában. Árgarancia programjában 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan és folyamatosan ellenőrzi. Clubcarddal hetente jellemzően 20 közkedvelt termék érhető el bombaáron a Tescónál, melyek közül több nagy, akár 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Hetente pedig több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok emellett minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat.
A Tesco aktuális ajánlatai a hetente megjelenő katalógusban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Anyák napi ajándékok akciósan a Tescóból
Magyarországon idén május 5-én ünnepeljük az Anyák napját. Ezen a…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >