Már augusztus 1-jétől akciós a pultos csirkemell, csirkefarhát és sertéscomb a Tescónál
Még a korábbi, árstopos árnál is olcsóbban kapható a Tescóban a pultos csirkemellfilé, csirkefarhát és a pultos sertéscomb, ráadásul a rendeletben előírt időpontnál két nappal hamarabb, már augusztus 1-jétől. Az áruházlánc ezt a három terméket kínálja a beszerzési árhoz képest legalább 15 százalékkal alacsonyabb áron, ami egyben azt is jelenti, hogy az Árfigyelőn a kereskedelmi láncok augusztus 1-jén reggel 8 órakor látható árait figyelembe véve a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a pultos csirkemellet és sertéscombot. A vállalat sokoldalú kedvezményrendszerén túl a legfontosabb élelmiszerekre érvényes alacsony áraival is támogatja a családokat az inflációs helyzetben.

További kedvezmény nyugdíjasoknak
Az árstopos árhoz képest 100 forinttal olcsóbb a pultból elérhető csirkemellfilé és 140 forinttal kerül kevesebbe a pultos sertéscomb a Tescónál augusztus 1-től kezdődően. Ezzel az Árfigyelőn jelen lévő kereskedelmi láncok közül a Tesco a legolcsóbb ebben a két kategóriában*.
A Tesco nem csupán beszerzési stratégiájával segíti a családokat a háztartási kiadások optimalizálásban, hanem számos további eszközzel támogatja vásárlóit az élelmiszerre fordítható költségkeret okos beosztásában. Árgarancia programjában 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan és folyamatosan ellenőrzi. Clubcarddal hetente jellemzően 20 közkedvelt termék érhető el bombaáron a Tescónál, melyek közül több nagy, akár 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Hetente pedig több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok emellett minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat.
A Tesco aktuális ajánlatai a hetente megjelenő katalógusban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >