Már augusztus 1-jétől akciós a pultos csirkemell, csirkefarhát és sertéscomb a Tescónál
Még a korábbi, árstopos árnál is olcsóbban kapható a Tescóban a pultos csirkemellfilé, csirkefarhát és a pultos sertéscomb, ráadásul a rendeletben előírt időpontnál két nappal hamarabb, már augusztus 1-jétől. Az áruházlánc ezt a három terméket kínálja a beszerzési árhoz képest legalább 15 százalékkal alacsonyabb áron, ami egyben azt is jelenti, hogy az Árfigyelőn a kereskedelmi láncok augusztus 1-jén reggel 8 órakor látható árait figyelembe véve a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a pultos csirkemellet és sertéscombot. A vállalat sokoldalú kedvezményrendszerén túl a legfontosabb élelmiszerekre érvényes alacsony áraival is támogatja a családokat az inflációs helyzetben.

További kedvezmény nyugdíjasoknak
Az árstopos árhoz képest 100 forinttal olcsóbb a pultból elérhető csirkemellfilé és 140 forinttal kerül kevesebbe a pultos sertéscomb a Tescónál augusztus 1-től kezdődően. Ezzel az Árfigyelőn jelen lévő kereskedelmi láncok közül a Tesco a legolcsóbb ebben a két kategóriában*.
A Tesco nem csupán beszerzési stratégiájával segíti a családokat a háztartási kiadások optimalizálásban, hanem számos további eszközzel támogatja vásárlóit az élelmiszerre fordítható költségkeret okos beosztásában. Árgarancia programjában 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan és folyamatosan ellenőrzi. Clubcarddal hetente jellemzően 20 közkedvelt termék érhető el bombaáron a Tescónál, melyek közül több nagy, akár 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Hetente pedig több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok emellett minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat.
A Tesco aktuális ajánlatai a hetente megjelenő katalógusban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >