Már alkoholmentes változatban is kapható az Asahi Super Dry az Egyesült Királyságban
A Super Dry 0,0% a tervek szerint ugyanolyan „jellegzetesen ropogós, frissítő, szuperszáraz ízzel” rendelkezik, mint az eredeti sör.
A termék az elkövetkező egy évben nyolc piacon kerül bevezetésre, 2023 januárjában elsőként az Egyesült Királyságban és Írországban, majd 2023 márciusától Ausztráliában, Új-Zélandon, az Egyesült Államokban, Kanadában és Franciaországban.
Mivel az Asahi a 2023-as rögbi-világbajnokság szponzora, az ital a torna valamennyi franciaországi helyszínén – a kilenc város 48 mérkőzésén – is elérhető lesz.
A bevezetést globális – így digitális és out-of-home – marketingkampány támogatja majd.
A kampány az Asahi Europe & International Legacy 2030 elnevezésű törekvésének része, amely értelmében az évtized végére portfóliójának 20%-a alkoholmentes lesz.
Az innováció alapjául kutatás szolgált, amely szerint a fogyasztók az íz terén semmilyen engedményre nem hajlandó prémium kategóriás alkoholmentes alternatívákat keresnek – közölte az Asahi.
Sam Rhodes, az Asahi UK marketingigazgatója szerint a Super Dry 0,0%-ot „úgy alkották meg, hogy íze ugyanolyan jellegzetesen szuperszáraz legyen, mint az eredeti terméké, és újabb opciót jelentsen a kínálatban a mértékletesség jegyében”.
„Kutatásaink és a tesztelések eredményei alapján biztosak vagyunk abban, hogy e rendkívül vonzó, prémium alkoholmentes sört minden alkalomra szívesen választják majd”.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >