Már alkoholmentes változatban is kapható az Asahi Super Dry az Egyesült Királyságban
A Super Dry 0,0% a tervek szerint ugyanolyan „jellegzetesen ropogós, frissítő, szuperszáraz ízzel” rendelkezik, mint az eredeti sör.
A termék az elkövetkező egy évben nyolc piacon kerül bevezetésre, 2023 januárjában elsőként az Egyesült Királyságban és Írországban, majd 2023 márciusától Ausztráliában, Új-Zélandon, az Egyesült Államokban, Kanadában és Franciaországban.
Mivel az Asahi a 2023-as rögbi-világbajnokság szponzora, az ital a torna valamennyi franciaországi helyszínén – a kilenc város 48 mérkőzésén – is elérhető lesz.
A bevezetést globális – így digitális és out-of-home – marketingkampány támogatja majd.
A kampány az Asahi Europe & International Legacy 2030 elnevezésű törekvésének része, amely értelmében az évtized végére portfóliójának 20%-a alkoholmentes lesz.
Az innováció alapjául kutatás szolgált, amely szerint a fogyasztók az íz terén semmilyen engedményre nem hajlandó prémium kategóriás alkoholmentes alternatívákat keresnek – közölte az Asahi.
Sam Rhodes, az Asahi UK marketingigazgatója szerint a Super Dry 0,0%-ot „úgy alkották meg, hogy íze ugyanolyan jellegzetesen szuperszáraz legyen, mint az eredeti terméké, és újabb opciót jelentsen a kínálatban a mértékletesség jegyében”.
„Kutatásaink és a tesztelések eredményei alapján biztosak vagyunk abban, hogy e rendkívül vonzó, prémium alkoholmentes sört minden alkalomra szívesen választják majd”.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >