Már alkoholmentes változatban is kapható az Asahi Super Dry az Egyesült Királyságban
A Super Dry 0,0% a tervek szerint ugyanolyan „jellegzetesen ropogós, frissítő, szuperszáraz ízzel” rendelkezik, mint az eredeti sör.
A termék az elkövetkező egy évben nyolc piacon kerül bevezetésre, 2023 januárjában elsőként az Egyesült Királyságban és Írországban, majd 2023 márciusától Ausztráliában, Új-Zélandon, az Egyesült Államokban, Kanadában és Franciaországban.
Mivel az Asahi a 2023-as rögbi-világbajnokság szponzora, az ital a torna valamennyi franciaországi helyszínén – a kilenc város 48 mérkőzésén – is elérhető lesz.
A bevezetést globális – így digitális és out-of-home – marketingkampány támogatja majd.
A kampány az Asahi Europe & International Legacy 2030 elnevezésű törekvésének része, amely értelmében az évtized végére portfóliójának 20%-a alkoholmentes lesz.
Az innováció alapjául kutatás szolgált, amely szerint a fogyasztók az íz terén semmilyen engedményre nem hajlandó prémium kategóriás alkoholmentes alternatívákat keresnek – közölte az Asahi.
Sam Rhodes, az Asahi UK marketingigazgatója szerint a Super Dry 0,0%-ot „úgy alkották meg, hogy íze ugyanolyan jellegzetesen szuperszáraz legyen, mint az eredeti terméké, és újabb opciót jelentsen a kínálatban a mértékletesség jegyében”.
„Kutatásaink és a tesztelések eredményei alapján biztosak vagyunk abban, hogy e rendkívül vonzó, prémium alkoholmentes sört minden alkalomra szívesen választják majd”.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >