Már a világhálón háborúznak az angol szupermarketek
A legnagyobb brit kereskedelmi láncok új frontot nyitottak, az árháború ezúttal a virtuális térben zajlik.2008-ban hatalmas árengedményekre és kiugró
on-line értékesítésre számítanak
a szakemberek. A kiskereskedelmi láncok számára
a karácsony hozta meg a kedvet a világhálón
való aktívabb részvételre. Angliában
a vásárlások 22 százaléka zajlik a
neten, azért is fordult a Tesco már tavaly nagyobb
figyelemmel az on-line világa felé. A szupermarketlánc
az Ocado-val együtt uralja a virtulis bevásárlóközpontokat.
A Tesco tavaly 2,5 milliárd fontos élelmiszer forgalmat
bonyolított le a neten s hogy további megrendeléseket
szerezzen nem átalja 10-50 fontos kedvezményekkel
csábítani a vevőket a virutális vásárlásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >