Már a világhálón háborúznak az angol szupermarketek
A legnagyobb brit kereskedelmi láncok új frontot nyitottak, az árháború ezúttal a virtuális térben zajlik.2008-ban hatalmas árengedményekre és kiugró
on-line értékesítésre számítanak
a szakemberek. A kiskereskedelmi láncok számára
a karácsony hozta meg a kedvet a világhálón
való aktívabb részvételre. Angliában
a vásárlások 22 százaléka zajlik a
neten, azért is fordult a Tesco már tavaly nagyobb
figyelemmel az on-line világa felé. A szupermarketlánc
az Ocado-val együtt uralja a virtulis bevásárlóközpontokat.
A Tesco tavaly 2,5 milliárd fontos élelmiszer forgalmat
bonyolított le a neten s hogy további megrendeléseket
szerezzen nem átalja 10-50 fontos kedvezményekkel
csábítani a vevőket a virutális vásárlásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 2,3 milliárd forintos SPAR-fejlesztés Kelet-Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >