Már a világhálón háborúznak az angol szupermarketek
A legnagyobb brit kereskedelmi láncok új frontot nyitottak, az árháború ezúttal a virtuális térben zajlik.2008-ban hatalmas árengedményekre és kiugró
on-line értékesítésre számítanak
a szakemberek. A kiskereskedelmi láncok számára
a karácsony hozta meg a kedvet a világhálón
való aktívabb részvételre. Angliában
a vásárlások 22 százaléka zajlik a
neten, azért is fordult a Tesco már tavaly nagyobb
figyelemmel az on-line világa felé. A szupermarketlánc
az Ocado-val együtt uralja a virtulis bevásárlóközpontokat.
A Tesco tavaly 2,5 milliárd fontos élelmiszer forgalmat
bonyolított le a neten s hogy további megrendeléseket
szerezzen nem átalja 10-50 fontos kedvezményekkel
csábítani a vevőket a virutális vásárlásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >