Már a világhálón háborúznak az angol szupermarketek
A legnagyobb brit kereskedelmi láncok új frontot nyitottak, az árháború ezúttal a virtuális térben zajlik.2008-ban hatalmas árengedményekre és kiugró
on-line értékesítésre számítanak
a szakemberek. A kiskereskedelmi láncok számára
a karácsony hozta meg a kedvet a világhálón
való aktívabb részvételre. Angliában
a vásárlások 22 százaléka zajlik a
neten, azért is fordult a Tesco már tavaly nagyobb
figyelemmel az on-line világa felé. A szupermarketlánc
az Ocado-val együtt uralja a virtulis bevásárlóközpontokat.
A Tesco tavaly 2,5 milliárd fontos élelmiszer forgalmat
bonyolított le a neten s hogy további megrendeléseket
szerezzen nem átalja 10-50 fontos kedvezményekkel
csábítani a vevőket a virutális vásárlásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >