Már a tévé képernyőkön is hódít a Hajdú grill sajt
Július 20-án indul a Hajdú grill sajtok új reklámszpotjának országos sugárzása, mely nemcsak a termékcsoport, hanem a márka első filmes megjelenése is egyben.A kampány célja a terméktípus népszerűsítése mellett, hogy a Hajdú grillsajt itthon is megszerezze azt az ismertséget és piaci pozíciót, amelyet más országokban már elért. A kampány az RTL-csatornákon, a Viasaton, a Duna TV-n, a Story TV-n, az ATV-n és a ClassFM-en is látható és hallható már.
Bár Magyarországon még kevésbé ismert, a Hajdú márka a Közel-Keleten már évek óta nagy sikernek örvend. Az arab világban például a sajtot gyakran egyszerűen csak „hungariként” kérik az üzletekben. A Hajdú grill sajt tavaly már nyugati szakmai teret is meghódította, hiszen klasszikus verziója a 2014-es „Käsiade” sajtolimpián aranyéremben részesült Ausztriában.
A termékcsoport bevezetésének érdekessége, hogy a sajt új ízesítéseire a fogyasztók tehettek javaslatot a legnagyobb közösségi oldalon szervezett játék keretében. A nyereményjáték 2015 elején zajlott, melynek során a fogyasztók hozzászólások formájában jelezhették, hogy milyen ízesítésű Hajdú grill sajtot látnának szívesen a boltokban. Egy hét alatt több mint 1200 szavazat érkezett. Az összesítés alapján, valamint a javaslatok tesztelését követően a chilis-fokhagymás, illetve a mediterrán fűszeres ízek kerültek ki győztesként, melyek – a klasszikus kiadással együtt – ma már számtalan bolt polcain megtalálhatók.
Az új reklámszpot a Hajdú grill sajtok bemutatására és népszerűsítésére készült.
„A Kőröstej Csoport 31 ország és az exportfókusz után a hazai piacon is szeretne fogalommá válni. Magyarországon is az a cél, hogy ha grillsajtról van szó, magától értetődően a Hajdú jusson mindenki eszébe” – mondták el a készítők.
A szpot kreatív koncepciója szerint a termékkel kapcsolatos alapvető tudást –gyors, nem csak grillen készíthető, kreatív és szabad műfaj a konyhában – egy könnyed, szerethető és látványosan tálalható történetben adják át a szpot főszereplői. A film üzenete az, hogy a grillsajt olyan „fegyvernem”, amelynél a kreativitás, ízlés, konyhai tapasztalat mellett a sajt jó megválasztása a legfontosabb tényező.
„A párbaj alapkoncepció lehetőséget nyújtott nekünk arra, hogy a szokásos gasztrosnittek helyett zsánerparodisztikus módon mutassunk meg egy főzési folyamatot. Ez az önreflexív humor közel áll hozzánk, jó játék volt megteremteni egy világot, ahol a konyha egy csatatér, a háztartási eszközök fegyverek, a főzés egyszerű gesztusai pedig varázsmozdulatok” – nyilatkozta a Lőrincz Nándor – Nagy Bálint rendezőpáros.
A Hajdú grill sajtok számos élelmiszer-áruházban és független üzletben is megtalálhatók.
Az új reklámszpot ezen a linken tekinthető meg:
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >