Ázsiába költözteti robottechnológiával működő üzemeit az Adidas
Az Adidas bezárja Németországban és az Egyesült Államokban a legmodernebb robottechnológiával termelő üzemeit, amelyeket a növekvő távol-keleti bérek és szállítási költségek kiváltása mellett eredetileg azért hozott létre, hogy a legnagyobb felvevőpiacaihoz közel, rugalmasan tudjon alkalmazkodni a célközönség gyorsan változó igényeihez – olvasható az origo-n. A mostani bejelentés szerint az üzemek Ázsiában „gazdaságosabban és rugalmasabban” működhetnek majd.
Az Adidas „Speedfactory” robotüzeme a bajorországi Ansbach városban 2016-ban, az amerikai pedig Atlanta közelében 2017-ben kezdte meg a termelést. Az üzemek 2020 áprilisáig fejezik be a termelést.
Martin Shankland, az Adidas globális üzemviteli igazgatója szerint az üzemeknek köszönhetően a cég „széleskörű innovatív termelési tapasztalatokra” tett szert, amelyeket beszállítói hálózatának a bevonásával „sokkal rugalmasabban és gazdaságosabban” hasznosíthat.
Az Adidas beszállítói hálózata több mint egymillió alkalmazottat foglalkoztat szerte Ázsiában, elsősorban Kínában és Vietnamban.
Az Adidas folytatja az együttműködést a két robotüzemet működtető német Oechsler vállalattal. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A probiotikus és botanikai összetevők képezik az egészséges élelmiszerek ázsiai piacának hajtómotorját
A probiotikumokat és növényi alapú összetevőket egyre inkább „feltörekvő szuper…
Tovább olvasom >A fogyasztói magatartás változását a „digitális bennszülöttek” mozgatják Ázsiában
Jelentős átalakuláson megy keresztül az ázsiai kiskereskedelmi szektor, amelyet a…
Tovább olvasom >Bemutatkoznak az idei nyár kedvencei: ázsiai koktélok és snackek
Az ázsiai gasztronómia már régóta hódít világszerte, ám eddig kevés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >