Már a karácsonyi meglepetésekkel készül a Szerencsi Bonbon
Az elmúlt években egyértelműen a minőségi édességek felé fordultak a magyar vásárlók, ami az olyan, jó alapanyagokból igényes termékeket előállító gyártóknak kedvez, mint a Szerencsi Bonbon Kft. – összegezte a piac változásait Takács István, a cég ügyvezetője. A Szerencsi Bonbon már a karácsonyi főszezonjára készül, többek között tízféle új szaloncukorral lepi meg a vásárlókat.
A társaságot 1996-ban azért hozták létre, hogy életben tudják tartani a kézi készítésű desszertek tradícióját Szerencsen, ugyanakkor a városban élő szakemberek olyan receptúrákat, munkafogásokat ismertek, amiket kár lett volna veszni hagyni. A kft. az évek során folyamatosan bővítette a választékát.
Mostanra a Szerencsi Bonbon 1,6 milliárd forintos forgalmú céggé vált, amelynek már szélesebb a termékkínálata, mint egykor a csokoládégyáré. A társaság a klasszikus Szerencsi márkájú termékek mellett, amilyen például a kézzel készült konyakmeggy, gyárt csokifigurákat, karamellákat, drazsékat, desszerteket, szaloncukrokat. Termékei kakaótartalma a tejcsokoládéban 40, az étcsokoládéban pedig 70 százalékos. A hazai túródesszertek többsége szintén Szerencsi gyártású bevonóval készül. A folyamatosan bővülő kínálatukkal a funkcionális igényeknek is igyekeznek megfelelni a fruktózzal vagy édesítőszerekkel készült termékeikkel.
A csaknem az összes hazai kereskedelmi láncnak gyártó és beszállító társaság nemrégiben szerezte meg termékeire a Hazai Feldolgozású Termék védjegyet. Ez Takács István szerint még az olyan tradicionális márkának is fontos, mint a Szerencsi, mert ez a védjegy nemcsak a termék eredetére jelent garanciát, hanem a megbízhatóságára, minőségére is. Márpedig ezek a szempontok egyre fontosabbak a mindinkább a valódi csokoládét kereső hazai édességvásárlóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >