Már a karácsonyi meglepetésekkel készül a Szerencsi Bonbon
Az elmúlt években egyértelműen a minőségi édességek felé fordultak a magyar vásárlók, ami az olyan, jó alapanyagokból igényes termékeket előállító gyártóknak kedvez, mint a Szerencsi Bonbon Kft. – összegezte a piac változásait Takács István, a cég ügyvezetője. A Szerencsi Bonbon már a karácsonyi főszezonjára készül, többek között tízféle új szaloncukorral lepi meg a vásárlókat.
A társaságot 1996-ban azért hozták létre, hogy életben tudják tartani a kézi készítésű desszertek tradícióját Szerencsen, ugyanakkor a városban élő szakemberek olyan receptúrákat, munkafogásokat ismertek, amiket kár lett volna veszni hagyni. A kft. az évek során folyamatosan bővítette a választékát.
Mostanra a Szerencsi Bonbon 1,6 milliárd forintos forgalmú céggé vált, amelynek már szélesebb a termékkínálata, mint egykor a csokoládégyáré. A társaság a klasszikus Szerencsi márkájú termékek mellett, amilyen például a kézzel készült konyakmeggy, gyárt csokifigurákat, karamellákat, drazsékat, desszerteket, szaloncukrokat. Termékei kakaótartalma a tejcsokoládéban 40, az étcsokoládéban pedig 70 százalékos. A hazai túródesszertek többsége szintén Szerencsi gyártású bevonóval készül. A folyamatosan bővülő kínálatukkal a funkcionális igényeknek is igyekeznek megfelelni a fruktózzal vagy édesítőszerekkel készült termékeikkel.
A csaknem az összes hazai kereskedelmi láncnak gyártó és beszállító társaság nemrégiben szerezte meg termékeire a Hazai Feldolgozású Termék védjegyet. Ez Takács István szerint még az olyan tradicionális márkának is fontos, mint a Szerencsi, mert ez a védjegy nemcsak a termék eredetére jelent garanciát, hanem a megbízhatóságára, minőségére is. Márpedig ezek a szempontok egyre fontosabbak a mindinkább a valódi csokoládét kereső hazai édességvásárlóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >