Már a karácsonyi meglepetésekkel készül a Szerencsi Bonbon
Az elmúlt években egyértelműen a minőségi édességek felé fordultak a magyar vásárlók, ami az olyan, jó alapanyagokból igényes termékeket előállító gyártóknak kedvez, mint a Szerencsi Bonbon Kft. – összegezte a piac változásait Takács István, a cég ügyvezetője. A Szerencsi Bonbon már a karácsonyi főszezonjára készül, többek között tízféle új szaloncukorral lepi meg a vásárlókat.
A társaságot 1996-ban azért hozták létre, hogy életben tudják tartani a kézi készítésű desszertek tradícióját Szerencsen, ugyanakkor a városban élő szakemberek olyan receptúrákat, munkafogásokat ismertek, amiket kár lett volna veszni hagyni. A kft. az évek során folyamatosan bővítette a választékát.
Mostanra a Szerencsi Bonbon 1,6 milliárd forintos forgalmú céggé vált, amelynek már szélesebb a termékkínálata, mint egykor a csokoládégyáré. A társaság a klasszikus Szerencsi márkájú termékek mellett, amilyen például a kézzel készült konyakmeggy, gyárt csokifigurákat, karamellákat, drazsékat, desszerteket, szaloncukrokat. Termékei kakaótartalma a tejcsokoládéban 40, az étcsokoládéban pedig 70 százalékos. A hazai túródesszertek többsége szintén Szerencsi gyártású bevonóval készül. A folyamatosan bővülő kínálatukkal a funkcionális igényeknek is igyekeznek megfelelni a fruktózzal vagy édesítőszerekkel készült termékeikkel.
A csaknem az összes hazai kereskedelmi láncnak gyártó és beszállító társaság nemrégiben szerezte meg termékeire a Hazai Feldolgozású Termék védjegyet. Ez Takács István szerint még az olyan tradicionális márkának is fontos, mint a Szerencsi, mert ez a védjegy nemcsak a termék eredetére jelent garanciát, hanem a megbízhatóságára, minőségére is. Márpedig ezek a szempontok egyre fontosabbak a mindinkább a valódi csokoládét kereső hazai édességvásárlóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >