Már a karácsonyi meglepetésekkel készül a Szerencsi Bonbon
Az elmúlt években egyértelműen a minőségi édességek felé fordultak a magyar vásárlók, ami az olyan, jó alapanyagokból igényes termékeket előállító gyártóknak kedvez, mint a Szerencsi Bonbon Kft. – összegezte a piac változásait Takács István, a cég ügyvezetője. A Szerencsi Bonbon már a karácsonyi főszezonjára készül, többek között tízféle új szaloncukorral lepi meg a vásárlókat.
A társaságot 1996-ban azért hozták létre, hogy életben tudják tartani a kézi készítésű desszertek tradícióját Szerencsen, ugyanakkor a városban élő szakemberek olyan receptúrákat, munkafogásokat ismertek, amiket kár lett volna veszni hagyni. A kft. az évek során folyamatosan bővítette a választékát.
Mostanra a Szerencsi Bonbon 1,6 milliárd forintos forgalmú céggé vált, amelynek már szélesebb a termékkínálata, mint egykor a csokoládégyáré. A társaság a klasszikus Szerencsi márkájú termékek mellett, amilyen például a kézzel készült konyakmeggy, gyárt csokifigurákat, karamellákat, drazsékat, desszerteket, szaloncukrokat. Termékei kakaótartalma a tejcsokoládéban 40, az étcsokoládéban pedig 70 százalékos. A hazai túródesszertek többsége szintén Szerencsi gyártású bevonóval készül. A folyamatosan bővülő kínálatukkal a funkcionális igényeknek is igyekeznek megfelelni a fruktózzal vagy édesítőszerekkel készült termékeikkel.
A csaknem az összes hazai kereskedelmi láncnak gyártó és beszállító társaság nemrégiben szerezte meg termékeire a Hazai Feldolgozású Termék védjegyet. Ez Takács István szerint még az olyan tradicionális márkának is fontos, mint a Szerencsi, mert ez a védjegy nemcsak a termék eredetére jelent garanciát, hanem a megbízhatóságára, minőségére is. Márpedig ezek a szempontok egyre fontosabbak a mindinkább a valódi csokoládét kereső hazai édességvásárlóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >