Már 5 éves a Tesco Angyal
A Tesco Angyal Alapítvány 2019 tavaszán jött létre.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
– Célunk, hogy a rászoruló kollégák részére segítséget nyújtsunk, támogassuk őket és gyermekeiket – fogalmaz Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője. – Feladatunknak tekintjük az egészségügyi krízishelyzetbe került dolgozók támogatását, illetve a munkavállalóinkat ért vagy környezetükben történt súlyos családi események, tartós betegség, haláleset, illetve természeti katasztrófák alkalmával keletkező anyagi terhek mérséklését, kollégáink rehabilitációjának elősegítését.
A működési modell egyszerű: a bevételek a munkatársak rendszeres vagy eseti adományaiból, illetve sütivásárokon vagy egyéb karitatív gyűjtésekből származó felajánlásokból állnak össze. Az adó 1%-át is felajánlhatják a kollégák az Alapítványnak. Az így befolyt összeget aztán a Tesco minden hónapban megduplázza.
– Akár egy egész éven át támogatjuk kollégáink vagy családtagjaik kimagasló tehetségű gyermekeit, jelentős összegeket fordítunk tescós gyerekek nyári táboroztatására, a rászoruló kollégák húsvéti és karácsonyi nagybevásárlására, és további 200 munkatársunk extra támogatására.
Jelenleg közel 2300 munkatárs rendszeres adományozó, az Alapítvány az elmúlt 5 évben több mint 1300 kollégának tudott segíteni.
– Büszkék vagyunk arra, hogy ezzel a programmal a mindennapok részévé tettük az adományozási kultúrát, miközben egy összetartó közösséget kovácsoltunk – mondja Hevesi Nóra.
A Tesco az Angyal program születésnapját több akcióval is ünnepelte: Év angyal tortája pályázatot hirdettek, kincskereső Angyalfutamot szerveztek, versenyt indítottak az áruházakban a lokális ünneplésre, süteménnyel köszönték meg az adományokat, megújították a Vándorangyal díjat, és jutalmazták a program extra segítőit is. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >