Már 5 éves a Tesco Angyal
A Tesco Angyal Alapítvány 2019 tavaszán jött létre.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
– Célunk, hogy a rászoruló kollégák részére segítséget nyújtsunk, támogassuk őket és gyermekeiket – fogalmaz Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője. – Feladatunknak tekintjük az egészségügyi krízishelyzetbe került dolgozók támogatását, illetve a munkavállalóinkat ért vagy környezetükben történt súlyos családi események, tartós betegség, haláleset, illetve természeti katasztrófák alkalmával keletkező anyagi terhek mérséklését, kollégáink rehabilitációjának elősegítését.
A működési modell egyszerű: a bevételek a munkatársak rendszeres vagy eseti adományaiból, illetve sütivásárokon vagy egyéb karitatív gyűjtésekből származó felajánlásokból állnak össze. Az adó 1%-át is felajánlhatják a kollégák az Alapítványnak. Az így befolyt összeget aztán a Tesco minden hónapban megduplázza.
– Akár egy egész éven át támogatjuk kollégáink vagy családtagjaik kimagasló tehetségű gyermekeit, jelentős összegeket fordítunk tescós gyerekek nyári táboroztatására, a rászoruló kollégák húsvéti és karácsonyi nagybevásárlására, és további 200 munkatársunk extra támogatására.
Jelenleg közel 2300 munkatárs rendszeres adományozó, az Alapítvány az elmúlt 5 évben több mint 1300 kollégának tudott segíteni.
– Büszkék vagyunk arra, hogy ezzel a programmal a mindennapok részévé tettük az adományozási kultúrát, miközben egy összetartó közösséget kovácsoltunk – mondja Hevesi Nóra.
A Tesco az Angyal program születésnapját több akcióval is ünnepelte: Év angyal tortája pályázatot hirdettek, kincskereső Angyalfutamot szerveztek, versenyt indítottak az áruházakban a lokális ünneplésre, süteménnyel köszönték meg az adományokat, megújították a Vándorangyal díjat, és jutalmazták a program extra segítőit is. //
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >