Már 5 éves a Tesco Angyal
A Tesco Angyal Alapítvány 2019 tavaszán jött létre.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
– Célunk, hogy a rászoruló kollégák részére segítséget nyújtsunk, támogassuk őket és gyermekeiket – fogalmaz Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője. – Feladatunknak tekintjük az egészségügyi krízishelyzetbe került dolgozók támogatását, illetve a munkavállalóinkat ért vagy környezetükben történt súlyos családi események, tartós betegség, haláleset, illetve természeti katasztrófák alkalmával keletkező anyagi terhek mérséklését, kollégáink rehabilitációjának elősegítését.
A működési modell egyszerű: a bevételek a munkatársak rendszeres vagy eseti adományaiból, illetve sütivásárokon vagy egyéb karitatív gyűjtésekből származó felajánlásokból állnak össze. Az adó 1%-át is felajánlhatják a kollégák az Alapítványnak. Az így befolyt összeget aztán a Tesco minden hónapban megduplázza.
– Akár egy egész éven át támogatjuk kollégáink vagy családtagjaik kimagasló tehetségű gyermekeit, jelentős összegeket fordítunk tescós gyerekek nyári táboroztatására, a rászoruló kollégák húsvéti és karácsonyi nagybevásárlására, és további 200 munkatársunk extra támogatására.
Jelenleg közel 2300 munkatárs rendszeres adományozó, az Alapítvány az elmúlt 5 évben több mint 1300 kollégának tudott segíteni.
– Büszkék vagyunk arra, hogy ezzel a programmal a mindennapok részévé tettük az adományozási kultúrát, miközben egy összetartó közösséget kovácsoltunk – mondja Hevesi Nóra.
A Tesco az Angyal program születésnapját több akcióval is ünnepelte: Év angyal tortája pályázatot hirdettek, kincskereső Angyalfutamot szerveztek, versenyt indítottak az áruházakban a lokális ünneplésre, süteménnyel köszönték meg az adományokat, megújították a Vándorangyal díjat, és jutalmazták a program extra segítőit is. //
Kapcsolódó cikkeink
Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >