Már 5 éves a Tesco Angyal
A Tesco Angyal Alapítvány 2019 tavaszán jött létre.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
– Célunk, hogy a rászoruló kollégák részére segítséget nyújtsunk, támogassuk őket és gyermekeiket – fogalmaz Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője. – Feladatunknak tekintjük az egészségügyi krízishelyzetbe került dolgozók támogatását, illetve a munkavállalóinkat ért vagy környezetükben történt súlyos családi események, tartós betegség, haláleset, illetve természeti katasztrófák alkalmával keletkező anyagi terhek mérséklését, kollégáink rehabilitációjának elősegítését.
A működési modell egyszerű: a bevételek a munkatársak rendszeres vagy eseti adományaiból, illetve sütivásárokon vagy egyéb karitatív gyűjtésekből származó felajánlásokból állnak össze. Az adó 1%-át is felajánlhatják a kollégák az Alapítványnak. Az így befolyt összeget aztán a Tesco minden hónapban megduplázza.
– Akár egy egész éven át támogatjuk kollégáink vagy családtagjaik kimagasló tehetségű gyermekeit, jelentős összegeket fordítunk tescós gyerekek nyári táboroztatására, a rászoruló kollégák húsvéti és karácsonyi nagybevásárlására, és további 200 munkatársunk extra támogatására.
Jelenleg közel 2300 munkatárs rendszeres adományozó, az Alapítvány az elmúlt 5 évben több mint 1300 kollégának tudott segíteni.
– Büszkék vagyunk arra, hogy ezzel a programmal a mindennapok részévé tettük az adományozási kultúrát, miközben egy összetartó közösséget kovácsoltunk – mondja Hevesi Nóra.
A Tesco az Angyal program születésnapját több akcióval is ünnepelte: Év angyal tortája pályázatot hirdettek, kincskereső Angyalfutamot szerveztek, versenyt indítottak az áruházakban a lokális ünneplésre, süteménnyel köszönték meg az adományokat, megújították a Vándorangyal díjat, és jutalmazták a program extra segítőit is. //
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >