Már 35 országban nyitott irodát a Magyar Nemzeti Kereskedőház
A Magyar Nemzeti Kereskedőháznak (MNKH) 35 országban van irodája, ezt egészíti ki az a közép-európai hálózat, amelynek 22 tagja lesz – mondta Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója az M1 aktuális műsorában szerdán.
A vezérigazgató elmondta, a kereskedőház fő feladata a magyar vállalkozások segítése a külpiacokon.
Az MNKH leányvállalata, a Közép-európai Kereskedelemfejlesztési Hálózat Kft. által működtetett kárpát-medencei hálózat és az ahhoz tartozó krakkói iroda legalább ilyen fontos célja, hogy az ezekben az országokban élő főként magyar vállalkozókat megtalálva, bekapcsolódjanak a rendszerbe, így a magyarországi vállalkozókkal összefogva olyan tendereken is sikeresen szerepelhessenek, amelyeken külön-külön nem tudnának részt venni – tette hozzá Ducsai-Oláh Zsanett.
A közép-európai hálózatnak Szlovákiában 7, Romániában szintén ennyi, Horvátországban, Ausztriában, Szlovéniában 1, Szerbiában és Ukrajnában 2-2, illetve Krakkóban 1 irodája lesz. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >