Már 11 Norbi-termék a Szole-Meat kínálatában
A Szole-Meat Kft. mintegy három éve csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A vállalat már azt megelőzően is kísérletezett alacsonyabb zsírtartalmú, egészségesebb készítmények piacra vitelével, de végül Norbi és csapata adta meg nekik az „utolsó lökést”.– Hittünk benne, hogy a Norbi-termékek sikerre számíthatnak, hiszen olyan piaci rést töltöttek be, amelyre a látens kereslet már megvolt, a fogyasztók igényeit kielégítő termékek azonban még hiányoztak – nyilatkozta Kovács Valéria, a cég marketingmenedzsere.
A Szole-Meat kezdetben csak négy-öt termékkel indult, majd azok sikereit látva 11-re növelte Norbi-készítményeinek számát. A vállalat a termékeket a Norbi által megadott feltételeknek megfelelően állította össze, és folyamatosan fejleszti a mai napig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >