Már 11 Norbi-termék a Szole-Meat kínálatában
A Szole-Meat Kft. mintegy három éve csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A vállalat már azt megelőzően is kísérletezett alacsonyabb zsírtartalmú, egészségesebb készítmények piacra vitelével, de végül Norbi és csapata adta meg nekik az „utolsó lökést”.– Hittünk benne, hogy a Norbi-termékek sikerre számíthatnak, hiszen olyan piaci rést töltöttek be, amelyre a látens kereslet már megvolt, a fogyasztók igényeit kielégítő termékek azonban még hiányoztak – nyilatkozta Kovács Valéria, a cég marketingmenedzsere.
A Szole-Meat kezdetben csak négy-öt termékkel indult, majd azok sikereit látva 11-re növelte Norbi-készítményeinek számát. A vállalat a termékeket a Norbi által megadott feltételeknek megfelelően állította össze, és folyamatosan fejleszti a mai napig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >