Már 11 Norbi-termék a Szole-Meat kínálatában
A Szole-Meat Kft. mintegy három éve csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A vállalat már azt megelőzően is kísérletezett alacsonyabb zsírtartalmú, egészségesebb készítmények piacra vitelével, de végül Norbi és csapata adta meg nekik az „utolsó lökést”.– Hittünk benne, hogy a Norbi-termékek sikerre számíthatnak, hiszen olyan piaci rést töltöttek be, amelyre a látens kereslet már megvolt, a fogyasztók igényeit kielégítő termékek azonban még hiányoztak – nyilatkozta Kovács Valéria, a cég marketingmenedzsere.
A Szole-Meat kezdetben csak négy-öt termékkel indult, majd azok sikereit látva 11-re növelte Norbi-készítményeinek számát. A vállalat a termékeket a Norbi által megadott feltételeknek megfelelően állította össze, és folyamatosan fejleszti a mai napig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >