Mandulaital, bio kecske- és juhsajtok, valamint laktózmentes válogatás az Év Termékei között
Az ALDI hét saját márkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A nyertes kínálatba bio- és vegán termékek, laktózmentes válogatás, kecske- és juhsajtok is bekerültek.
Az ALDI Bio Vegán Mandulaital egy laktózmentes termék, arabica kávéval feltuningolva, macchiato, kurkuma és matcha ízben. A termék csomagolása rendkívül praktikus, hiszen felnyitás után a pohár teteje egyszerűen visszazárható, és az ivónyíláson kényelmesen fogyasztható az ital. Az ALDI bio juh- és kecskesajtjai ellenőrzött ökológiai gazdaságból származó, bio juh- és kecsketejből készített sajt-specialitások az igazi ínyenceknek. A sajtok összesen 8 féle ízben – friss juhsajt (natúr, metélőhagymás), juh camembert (natúr, borsos), friss kecskesajt (natúr, metélőhagymás), kecske camembert (natúr, borsos) – érhetőek el.
Az ALDI kínálatában kiemelt helyet kapó laktózmentes válogatással, vagyis a mascarpone krémmel, a friss sajttal és a lágysajttal a laktóz-intoleranciában érintettek számára kínál az áruházlánc alternatív termékeket 200, illetve 150 grammos kiszerelésben. A laktózmentes UHT-tej 2,8%-os zsírtartalommal pedig azoknak a fogyasztóknak szól, akik a laktózmentes kategóriában nem csak a sovány tejet szeretnék fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >