A Mall Group régiós első online kereskedelemben
A közel 100 ezer féle termékből álló választékot kínáló egyik legnagyobb hazai webplázát, a Mall.hu-t üzemeltető Internet Mall Hungary Kft. több mint 12 éve jelent meg hazánkban, a Csehországban meghatározó szerepet betöltő Internet Mall A. S. leányvállalataként.
Az anyacég több webáruházat működtet Magyarországon kívül Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban és a régió más piacain. A hatékony vásárlói kiszolgálást az 55 000 m2-es, legmodernebb Ipar 4.0 robottechnológiával felszerelt központi cseh raktár mellett 1 hazai raktár és 2 budapesti átvételi pont biztosítja.
A hazai webpláza 2017-ben, a dinamikusan fejlődő ügyfélkiszolgálásnak köszönhetően elnyerte a Superbrands Díjat, az Árukereső.hu által indított, „Az Ország Boltja” minőségi és népszerűségi versenyen pedig a „Webpláza” termékkategória 2. helyén végzett. A Mall Group 2017-re Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kereskedelemmel foglalkozó csoportjává vált, míg a Mall.hu Magyarországon az e-kereskedelmi rangsor 3. és 4. pozíciója között mozog. //
Kapcsolódó cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >