Malacuk volt!

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 04. 20. 11:00

Tematikus estek, napok: megszokott formája a promóciónak a hazai vendéglátásban. Rendszeresen várja ilyenekre vendégeit a Rosenstein étterem is, legutóbb Füles-májas és a többi néven rendeztek „disznótort”. Az eredmény étvágygerjesztő volt, ezt bárki láthatta az interneten is, egy szellemes ötlet azonban nemcsak az étkezést tette emlékezetesebbé a hasonlóknál, de kedves emléktárgyat is adott a vendégeknek – az étlapot.

Ez elvben mindennapos az ilyen eseményeken, ám Rosenstein úr a fiatalkorában oly divatos, formázott menükártyát képzelte bele ebbe a szerepbe. Fiának reklámos barátja az ötletet téglalap formájú, perforált lapokból öntötte formába, amelyből a vendégek ételválasztás után kivehettek egy rózsaszínű kartont, és egy malackát állíthattak össze darabjaiból. És hogy ez miért érdekes? Mert aki látta a jópofa, többfunkciós kis reklámeszközt, az nem egyhamar fogja azt elfelejteni, és ha elvitte magával, ahogy a legtöbben tették, néhányszor még egészen biztos pozitív asszociációk kíséretében találkozott az étterem malacra írt nevével. Kell ennél eredetibb márkanév-erősítés?


Kapcsolódó cikkeink