Malacuk volt!
Tematikus estek, napok: megszokott formája a promóciónak a hazai vendéglátásban. Rendszeresen várja ilyenekre vendégeit a Rosenstein étterem is, legutóbb Füles-májas és a többi néven rendeztek „disznótort”. Az eredmény étvágygerjesztő volt, ezt bárki láthatta az interneten is, egy szellemes ötlet azonban nemcsak az étkezést tette emlékezetesebbé a hasonlóknál, de kedves emléktárgyat is adott a vendégeknek – az étlapot.
Ez elvben mindennapos az ilyen eseményeken, ám Rosenstein úr a fiatalkorában oly divatos, formázott menükártyát képzelte bele ebbe a szerepbe. Fiának reklámos barátja az ötletet téglalap formájú, perforált lapokból öntötte formába, amelyből a vendégek ételválasztás után kivehettek egy rózsaszínű kartont, és egy malackát állíthattak össze darabjaiból. És hogy ez miért érdekes? Mert aki látta a jópofa, többfunkciós kis reklámeszközt, az nem egyhamar fogja azt elfelejteni, és ha elvitte magával, ahogy a legtöbben tették, néhányszor még egészen biztos pozitív asszociációk kíséretében találkozott az étterem malacra írt nevével. Kell ennél eredetibb márkanév-erősítés?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >