Májusban rekordot döntött a SZÉP kártya forgalma
Az idei május hónapban a SZÉP kártyák használata kiugróan magas forgalmat ért el, több mint 2,5 milliárd forint értékben történtek tranzakciók, amely az eddigi legmagasabb havi összeg ebben az évben. Az év első öt hónapja alatt a költések összesített értéke elérte a 11,4 milliárd forintot.
Rammacher Zoltán, a K&H Lakossági ügyfél szegmensének marketing vezetője szerint több tényező is hozzájárult a májusi szárnyaláshoz. Az idei korai nyári időjárás és a pünkösdi hosszú hétvége különösen kedvezett a belföldi turizmusnak, így a SZÉP kártya birtokosok aktívabban költöttek szálláshelyeken, szórakozó- és vendéglátóhelyeken.
A K&H SZÉP kártya digitális elérhetősége és az érintésmentes fizetési lehetőség országszerte közel 22 ezer helyen biztosított, amely szintén elősegíti a kártya használatának növekedését. Ez az egyedülálló funkció különösen fontos szerepet játszik a kényelmes és gyors tranzakciókban, hozzájárulva a felhasználói élmény növeléséhez.
A SZÉP kártyákra történő havi jóváírások is jelentős növekedést mutatnak. Májusban a jóváírások összege meghaladta a 2,5 milliárd forintot, ami az előző év azonos időszakához képest 11 százalékos növekedést jelent, az év végéig pedig a teljes jóváírás 12,6 milliárd forintra rúg. A teljes elérhető egyenleg a K&H SZÉP kártyánál több mint 8,6 milliárd forintot tesz ki, ami jelentős, 17 százalékos növekedés a tavalyi év májusi adatokhoz képest.
A SZÉP kártya felhasználásának növekedése és a digitális elérhetőség bővülése jelzi, hogy a belföldi turizmus és vendéglátás területén a kártya egyre fontosabb szerepet tölt be, mind a fogyasztók, mind a szolgáltatók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkcióval bővül a SZÉP-kártya: felhasználható lakásfelújításra is
A kormány szerdai bejelentése szerint a SZÉP-kártya új felhasználási lehetőséggel…
Tovább olvasom >K&H: élvonalban a felelős befektetések
A K&H kiemelkedő eredményeket ért el az ESG-szempontokra is koncentráló…
Tovább olvasom >K&H digitális nyugdíjbiztosítás – Magyarországon elsőként
A tavaly bevezetett mobilbankos kockázati életbiztosítás után itt a K&H…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >