Májusban rekordot döntött a SZÉP kártya forgalma
Az idei május hónapban a SZÉP kártyák használata kiugróan magas forgalmat ért el, több mint 2,5 milliárd forint értékben történtek tranzakciók, amely az eddigi legmagasabb havi összeg ebben az évben. Az év első öt hónapja alatt a költések összesített értéke elérte a 11,4 milliárd forintot.
Rammacher Zoltán, a K&H Lakossági ügyfél szegmensének marketing vezetője szerint több tényező is hozzájárult a májusi szárnyaláshoz. Az idei korai nyári időjárás és a pünkösdi hosszú hétvége különösen kedvezett a belföldi turizmusnak, így a SZÉP kártya birtokosok aktívabban költöttek szálláshelyeken, szórakozó- és vendéglátóhelyeken.
A K&H SZÉP kártya digitális elérhetősége és az érintésmentes fizetési lehetőség országszerte közel 22 ezer helyen biztosított, amely szintén elősegíti a kártya használatának növekedését. Ez az egyedülálló funkció különösen fontos szerepet játszik a kényelmes és gyors tranzakciókban, hozzájárulva a felhasználói élmény növeléséhez.
A SZÉP kártyákra történő havi jóváírások is jelentős növekedést mutatnak. Májusban a jóváírások összege meghaladta a 2,5 milliárd forintot, ami az előző év azonos időszakához képest 11 százalékos növekedést jelent, az év végéig pedig a teljes jóváírás 12,6 milliárd forintra rúg. A teljes elérhető egyenleg a K&H SZÉP kártyánál több mint 8,6 milliárd forintot tesz ki, ami jelentős, 17 százalékos növekedés a tavalyi év májusi adatokhoz képest.
A SZÉP kártya felhasználásának növekedése és a digitális elérhetőség bővülése jelzi, hogy a belföldi turizmus és vendéglátás területén a kártya egyre fontosabb szerepet tölt be, mind a fogyasztók, mind a szolgáltatók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkentik a vállalatok az ökológiai lábnyomukat?
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Sokaknál szűkebb lesz a karácsony
A magyar lakosság bruttó pénzügyi vagyona 2024 harmadik negyedévében elérte…
Tovább olvasom >K&H: átlagosan 49 ezer forintot szánnak a fiatalok a karácsony ajándékokra
A korábbi évekhez hasonlóan a fiatalok 84 százaléka tervez ajándékvásárlást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >