Májusban rekordot döntött a SZÉP kártya forgalma
Az idei május hónapban a SZÉP kártyák használata kiugróan magas forgalmat ért el, több mint 2,5 milliárd forint értékben történtek tranzakciók, amely az eddigi legmagasabb havi összeg ebben az évben. Az év első öt hónapja alatt a költések összesített értéke elérte a 11,4 milliárd forintot.
Rammacher Zoltán, a K&H Lakossági ügyfél szegmensének marketing vezetője szerint több tényező is hozzájárult a májusi szárnyaláshoz. Az idei korai nyári időjárás és a pünkösdi hosszú hétvége különösen kedvezett a belföldi turizmusnak, így a SZÉP kártya birtokosok aktívabban költöttek szálláshelyeken, szórakozó- és vendéglátóhelyeken.
A K&H SZÉP kártya digitális elérhetősége és az érintésmentes fizetési lehetőség országszerte közel 22 ezer helyen biztosított, amely szintén elősegíti a kártya használatának növekedését. Ez az egyedülálló funkció különösen fontos szerepet játszik a kényelmes és gyors tranzakciókban, hozzájárulva a felhasználói élmény növeléséhez.
A SZÉP kártyákra történő havi jóváírások is jelentős növekedést mutatnak. Májusban a jóváírások összege meghaladta a 2,5 milliárd forintot, ami az előző év azonos időszakához képest 11 százalékos növekedést jelent, az év végéig pedig a teljes jóváírás 12,6 milliárd forintra rúg. A teljes elérhető egyenleg a K&H SZÉP kártyánál több mint 8,6 milliárd forintot tesz ki, ami jelentős, 17 százalékos növekedés a tavalyi év májusi adatokhoz képest.
A SZÉP kártya felhasználásának növekedése és a digitális elérhetőség bővülése jelzi, hogy a belföldi turizmus és vendéglátás területén a kártya egyre fontosabb szerepet tölt be, mind a fogyasztók, mind a szolgáltatók számára.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: pénzeső várható, de nem mindegy, hova futnak be az összegek
Az utóbbi öt év során közel 8 százalékkal, több mint…
Tovább olvasom >Egyre több bútorbolt és barkácsáruházlánc fogadja el a SZÉP Kártyát
Egyre több nagy bútorbolt és barkácsáruházlánc csatlakozik a SZÉP Kártya…
Tovább olvasom >Az AI integrálása és a személyre szabott szolgáltatások lesz az idei év slágere
A bankszektor legnagyobb technológiai kihívásai 2025-ben a mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >