Májusban Interpack
A 2023-as Interpack május 4–10. között ismét a csomagolóipar és a kapcsolódó iparágak legnagyobb nemzetközi piaci áttekintését kínálja a „simply unique – egyszerűen páratlan” jelmondathoz hűen. A világból érkező mintegy 2700 vállalat 18 kiállítási csarnokban mutatja be a teljes értékláncot lefedő csúcstechnológiai megoldásait és a csomagolóipari trendeket, felmutatva a növekedési lehetőségeket és megválaszolva az iparág előtt álló kihívásokat.
A vásár egyik kiemelkedő látogatói célcsoportját az élelmiszeripar jelenti, és ennek megfelelően nagy az élelmiszeriparnak szóló kínálat is. Világszerte nő a csomagolt élelmiszerek kereslete, emellett pedig a telített, nagy vásárlóerejű piacokon nő a fogyasztói tudatosság, és a fenntarthatóság, a regionalitás, a bio minősítésű vagy a fairtrade kereskedelem felé mozdulnak el a vásárlói szokások, még a csomagolás vonatkozásában is.
Emellett a rendezvény széles körűen bemutatja például a gyógyszeripar, a kozmetikai ipar, a csomagolóanyagok és csomagolási végtermékek gyártóinak kínálatát, mint ahogy külön csarnokban lesznek láthatók a címkézéssel, jelöléssel foglalkozó cégek is.
Az Interpackkal párhuzamosan, de önálló szakvásárként rendezik a Components szakvásárt, melynek keretében a hajtás-, vezérlés- és érzékeléstechnika, az ipari képfeldolgozás, az anyagmozgatás, az ipari szoftverek és kommunikáció kínálatát, valamint kulcsrakész csomagolástechnikai automatizálási rendszereket ismerhetnek meg az érdeklődők. //
Kapcsolódó cikkeink
Ezekre a nehézségekre számíthat az élelmiszeripar 2024-ben
A 2024-es év sem ígérkezik könnyebbnek a magyar élelmiszeripar számára,…
Tovább olvasom >Tervezhető jövőképet biztosít a fiataloknak az agrárszakképzés
Ma az agrár technikumok és szakképző iskolák kiszámítható életpályát kínálnak,…
Tovább olvasom >Hatalmas lehetőség előtt az állattenyésztők ágazata
Óriási károkat szenved az európai agrárium, a gazdák és intenzív…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >