Májusban Interpack
A 2023-as Interpack május 4–10. között ismét a csomagolóipar és a kapcsolódó iparágak legnagyobb nemzetközi piaci áttekintését kínálja a „simply unique – egyszerűen páratlan” jelmondathoz hűen. A világból érkező mintegy 2700 vállalat 18 kiállítási csarnokban mutatja be a teljes értékláncot lefedő csúcstechnológiai megoldásait és a csomagolóipari trendeket, felmutatva a növekedési lehetőségeket és megválaszolva az iparág előtt álló kihívásokat.
A vásár egyik kiemelkedő látogatói célcsoportját az élelmiszeripar jelenti, és ennek megfelelően nagy az élelmiszeriparnak szóló kínálat is. Világszerte nő a csomagolt élelmiszerek kereslete, emellett pedig a telített, nagy vásárlóerejű piacokon nő a fogyasztói tudatosság, és a fenntarthatóság, a regionalitás, a bio minősítésű vagy a fairtrade kereskedelem felé mozdulnak el a vásárlói szokások, még a csomagolás vonatkozásában is.
Emellett a rendezvény széles körűen bemutatja például a gyógyszeripar, a kozmetikai ipar, a csomagolóanyagok és csomagolási végtermékek gyártóinak kínálatát, mint ahogy külön csarnokban lesznek láthatók a címkézéssel, jelöléssel foglalkozó cégek is.
Az Interpackkal párhuzamosan, de önálló szakvásárként rendezik a Components szakvásárt, melynek keretében a hajtás-, vezérlés- és érzékeléstechnika, az ipari képfeldolgozás, az anyagmozgatás, az ipari szoftverek és kommunikáció kínálatát, valamint kulcsrakész csomagolástechnikai automatizálási rendszereket ismerhetnek meg az érdeklődők. //
Kapcsolódó cikkeink
KSH: az ipari termelés 5,2 százalékkal csökkent májusban
Májusban az ipari termelés volumene 5,2, munkanaphatástól megtisztítva 4,9 százalékkal…
Tovább olvasom >Mikroműanyagok és táplálkozás: A rejtett veszélyek
Az elmúlt években a mikroműanyagok jelenléte és hatásai egyre inkább…
Tovább olvasom >A legfontosabb agrár-külkereskedelmi partner Németország
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek kivitelének értéke 3570 millió eurót,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >