Májusban Interpack
A 2023-as Interpack május 4–10. között ismét a csomagolóipar és a kapcsolódó iparágak legnagyobb nemzetközi piaci áttekintését kínálja a „simply unique – egyszerűen páratlan” jelmondathoz hűen. A világból érkező mintegy 2700 vállalat 18 kiállítási csarnokban mutatja be a teljes értékláncot lefedő csúcstechnológiai megoldásait és a csomagolóipari trendeket, felmutatva a növekedési lehetőségeket és megválaszolva az iparág előtt álló kihívásokat.
A vásár egyik kiemelkedő látogatói célcsoportját az élelmiszeripar jelenti, és ennek megfelelően nagy az élelmiszeriparnak szóló kínálat is. Világszerte nő a csomagolt élelmiszerek kereslete, emellett pedig a telített, nagy vásárlóerejű piacokon nő a fogyasztói tudatosság, és a fenntarthatóság, a regionalitás, a bio minősítésű vagy a fairtrade kereskedelem felé mozdulnak el a vásárlói szokások, még a csomagolás vonatkozásában is.
Emellett a rendezvény széles körűen bemutatja például a gyógyszeripar, a kozmetikai ipar, a csomagolóanyagok és csomagolási végtermékek gyártóinak kínálatát, mint ahogy külön csarnokban lesznek láthatók a címkézéssel, jelöléssel foglalkozó cégek is.
Az Interpackkal párhuzamosan, de önálló szakvásárként rendezik a Components szakvásárt, melynek keretében a hajtás-, vezérlés- és érzékeléstechnika, az ipari képfeldolgozás, az anyagmozgatás, az ipari szoftverek és kommunikáció kínálatát, valamint kulcsrakész csomagolástechnikai automatizálási rendszereket ismerhetnek meg az érdeklődők. //
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Globális és egyedi döntések is kellenek a klímaváltozás mérsékléséhez
Globális és egyedi döntések is szükségesek a klímaváltozás mérsékléséhez, kis…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >