Májusban Interpack
A 2023-as Interpack május 4–10. között ismét a csomagolóipar és a kapcsolódó iparágak legnagyobb nemzetközi piaci áttekintését kínálja a „simply unique – egyszerűen páratlan” jelmondathoz hűen. A világból érkező mintegy 2700 vállalat 18 kiállítási csarnokban mutatja be a teljes értékláncot lefedő csúcstechnológiai megoldásait és a csomagolóipari trendeket, felmutatva a növekedési lehetőségeket és megválaszolva az iparág előtt álló kihívásokat.
A vásár egyik kiemelkedő látogatói célcsoportját az élelmiszeripar jelenti, és ennek megfelelően nagy az élelmiszeriparnak szóló kínálat is. Világszerte nő a csomagolt élelmiszerek kereslete, emellett pedig a telített, nagy vásárlóerejű piacokon nő a fogyasztói tudatosság, és a fenntarthatóság, a regionalitás, a bio minősítésű vagy a fairtrade kereskedelem felé mozdulnak el a vásárlói szokások, még a csomagolás vonatkozásában is.
Emellett a rendezvény széles körűen bemutatja például a gyógyszeripar, a kozmetikai ipar, a csomagolóanyagok és csomagolási végtermékek gyártóinak kínálatát, mint ahogy külön csarnokban lesznek láthatók a címkézéssel, jelöléssel foglalkozó cégek is.
Az Interpackkal párhuzamosan, de önálló szakvásárként rendezik a Components szakvásárt, melynek keretében a hajtás-, vezérlés- és érzékeléstechnika, az ipari képfeldolgozás, az anyagmozgatás, az ipari szoftverek és kommunikáció kínálatát, valamint kulcsrakész csomagolástechnikai automatizálási rendszereket ismerhetnek meg az érdeklődők. //
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminiszter: Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >