Május 21–22: saját márkák vására Amszterdamban
Kereskedőket és gyártókat hoz össze „A saját márka világa” mottóval rendezett nemzetközi vásár immár több mint harminc éve. Idén május 21–22-én újra Amszterdamban lesz lehetőség arra, hogy a piac szereplői találkozhassanak, új kereskedelmi márkás termékek mellett bővíthessék kapcsolataikat. Találkozhatnak új megoldásokkal is, amelyek támogatják a saját márkák eladását és kínálatuk bővítését is.
„Minden eddiginél nagyobb ma az igény új termékekre, kapcsolatokra és kezdeményezésekre. A saját márkák piaci részesedése még sohasem volt olyan nagy, mint napjainkban. A kereskedelmi láncok egyre több országban terjeszkednek, és emiatt a jövő egyre több saját márkás árucikket ígér, amelyek nagyobb szerepet játszanak a marketingben és persze az eladásban is” – tájékoztatja az érintetteket a Private Label Marketing Association (PLMA) kiállítóknak, illetve látogatóknak szóló felhívása.
2019-ben is az amszterdami RAI kiállítási központban tartják „A saját márka világa” néven a nemzetközi kereskedelmi show-t, ahol több mint 2600 cég állít ki hatvan nemzeti vagy regionális csarnokban. Kínálnak majd friss, mélyhűtött, hűtött és száraz élelmiszerek, valamint italok mellett non-food kategóriákat is, utóbbin belül kozmetikumokat, az egészség megőrzését szolgáló termékeket, szépségápoló szereket, háztartási vegyi árukat, autóápoló cikkeket, kertészkedéshez és barkácsoláshoz szükséges eszközöket. A vásáron külön csarnokokban mutatják be az élelmiszereket és a non-food termékeket, hogy a látogatók a lehető leghatékonyabban használják ki idejüket. //
Kapcsolódó cikkeink
Nagy számokat hozott az első PLMA online Show
December 1–4. között rendezte meg a PLMA az első és…
Tovább olvasom >Új CRANE High Protein joghurt az ALDI-ban!
Az ALDI újdonsága, a saját márkás CRANE High Protein joghurt,…
Tovább olvasom >Aktívan kezdi az évet a PLMA
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége híradása szerint 2021 februárjánban két…
Tovább olvasom >További cikkeink
Walmart e-kereskedelmi bővítés
A Walmart megnyitja elektronikus piacterét a BigCommerce kereskedői számára. Ugyanakkor…
Tovább olvasom >FMCG a koronavírus-járvány idején
2020 két dolgot is megmutatott nekünk. Egyfelől azt, hogy szinte…
Tovább olvasom >Fókuszban a vezetés és kommunikáció a pandémia alatt (Lakatos Zsófiával a Davosi Online Kommunikációs Csúcstalálkozón)
„Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Davosi Online…
Tovább olvasom >