Május 21–22: saját márkák vására Amszterdamban
Kereskedőket és gyártókat hoz össze „A saját márka világa” mottóval rendezett nemzetközi vásár immár több mint harminc éve. Idén május 21–22-én újra Amszterdamban lesz lehetőség arra, hogy a piac szereplői találkozhassanak, új kereskedelmi márkás termékek mellett bővíthessék kapcsolataikat. Találkozhatnak új megoldásokkal is, amelyek támogatják a saját márkák eladását és kínálatuk bővítését is.
„Minden eddiginél nagyobb ma az igény új termékekre, kapcsolatokra és kezdeményezésekre. A saját márkák piaci részesedése még sohasem volt olyan nagy, mint napjainkban. A kereskedelmi láncok egyre több országban terjeszkednek, és emiatt a jövő egyre több saját márkás árucikket ígér, amelyek nagyobb szerepet játszanak a marketingben és persze az eladásban is” – tájékoztatja az érintetteket a Private Label Marketing Association (PLMA) kiállítóknak, illetve látogatóknak szóló felhívása.
2019-ben is az amszterdami RAI kiállítási központban tartják „A saját márka világa” néven a nemzetközi kereskedelmi show-t, ahol több mint 2600 cég állít ki hatvan nemzeti vagy regionális csarnokban. Kínálnak majd friss, mélyhűtött, hűtött és száraz élelmiszerek, valamint italok mellett non-food kategóriákat is, utóbbin belül kozmetikumokat, az egészség megőrzését szolgáló termékeket, szépségápoló szereket, háztartási vegyi árukat, autóápoló cikkeket, kertészkedéshez és barkácsoláshoz szükséges eszközöket. A vásáron külön csarnokokban mutatják be az élelmiszereket és a non-food termékeket, hogy a látogatók a lehető leghatékonyabban használják ki idejüket. //
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >