Május 21–22: saját márkák vására Amszterdamban
Kereskedőket és gyártókat hoz össze „A saját márka világa” mottóval rendezett nemzetközi vásár immár több mint harminc éve. Idén május 21–22-én újra Amszterdamban lesz lehetőség arra, hogy a piac szereplői találkozhassanak, új kereskedelmi márkás termékek mellett bővíthessék kapcsolataikat. Találkozhatnak új megoldásokkal is, amelyek támogatják a saját márkák eladását és kínálatuk bővítését is.
„Minden eddiginél nagyobb ma az igény új termékekre, kapcsolatokra és kezdeményezésekre. A saját márkák piaci részesedése még sohasem volt olyan nagy, mint napjainkban. A kereskedelmi láncok egyre több országban terjeszkednek, és emiatt a jövő egyre több saját márkás árucikket ígér, amelyek nagyobb szerepet játszanak a marketingben és persze az eladásban is” – tájékoztatja az érintetteket a Private Label Marketing Association (PLMA) kiállítóknak, illetve látogatóknak szóló felhívása.
2019-ben is az amszterdami RAI kiállítási központban tartják „A saját márka világa” néven a nemzetközi kereskedelmi show-t, ahol több mint 2600 cég állít ki hatvan nemzeti vagy regionális csarnokban. Kínálnak majd friss, mélyhűtött, hűtött és száraz élelmiszerek, valamint italok mellett non-food kategóriákat is, utóbbin belül kozmetikumokat, az egészség megőrzését szolgáló termékeket, szépségápoló szereket, háztartási vegyi árukat, autóápoló cikkeket, kertészkedéshez és barkácsoláshoz szükséges eszközöket. A vásáron külön csarnokokban mutatják be az élelmiszereket és a non-food termékeket, hogy a látogatók a lehető leghatékonyabban használják ki idejüket. //
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >