Május 21–22: saját márkák vására Amszterdamban
Kereskedőket és gyártókat hoz össze „A saját márka világa” mottóval rendezett nemzetközi vásár immár több mint harminc éve. Idén május 21–22-én újra Amszterdamban lesz lehetőség arra, hogy a piac szereplői találkozhassanak, új kereskedelmi márkás termékek mellett bővíthessék kapcsolataikat. Találkozhatnak új megoldásokkal is, amelyek támogatják a saját márkák eladását és kínálatuk bővítését is.
„Minden eddiginél nagyobb ma az igény új termékekre, kapcsolatokra és kezdeményezésekre. A saját márkák piaci részesedése még sohasem volt olyan nagy, mint napjainkban. A kereskedelmi láncok egyre több országban terjeszkednek, és emiatt a jövő egyre több saját márkás árucikket ígér, amelyek nagyobb szerepet játszanak a marketingben és persze az eladásban is” – tájékoztatja az érintetteket a Private Label Marketing Association (PLMA) kiállítóknak, illetve látogatóknak szóló felhívása.
2019-ben is az amszterdami RAI kiállítási központban tartják „A saját márka világa” néven a nemzetközi kereskedelmi show-t, ahol több mint 2600 cég állít ki hatvan nemzeti vagy regionális csarnokban. Kínálnak majd friss, mélyhűtött, hűtött és száraz élelmiszerek, valamint italok mellett non-food kategóriákat is, utóbbin belül kozmetikumokat, az egészség megőrzését szolgáló termékeket, szépségápoló szereket, háztartási vegyi árukat, autóápoló cikkeket, kertészkedéshez és barkácsoláshoz szükséges eszközöket. A vásáron külön csarnokokban mutatják be az élelmiszereket és a non-food termékeket, hogy a látogatók a lehető leghatékonyabban használják ki idejüket. //
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Januári kettősség: kevesebb cég, mégis több vállalkozói optimizmus?
Bár a cégszámcsökkenés 2024 januárjában is folytatódott, az év első…
Tovább olvasom >A fiatalok harmada mielőbb távozna a szülői házból
Tízből négy fiatal még a szüleivel együtt él, és a…
Tovább olvasom >Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.…
Tovább olvasom >