Majdnem kétmilliárd eurót fektet be a Nestlé fenntartható csomagolási megoldásokba
Kétmilliárd svájci frankot (1,86 milliárd euró) fektet be a Nestlé fenntartható csomagolási megoldások fejlesztésébe. Az össze hozzásegíti a céget ahhoz, hogy csökkentse a műanyaghasználatot.
Az élelmiszeripari óriás célja, hogy 2025-re egyharmadal csökkentse szűz műanyag-felhasználását, és 100 százalékban újrahasznosíthatóvá tegye csomagolóanyagait.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >