Majdnem 30! Innováció a hagyomány útján
Az élet állandó változás, innováció nélkül nincs haladás, de a nyerő páros az, amikor a fejlődés találkozik a hagyománnyal – állítja a majdnem 30 éves mosonmagyaróvári Family-Friss cégvezetője, Fenes Gábor.
A családi vállalkozás története 1990-ben szódagyártással kezdődött. Szeszes italok, üdítők és édességek folyamatosan bővülő választékát kínáló vállalkozás Mosonmagyaróvár és 40 km-es körzetének kereskedelmi egységeit látja el saját teherautókkal. Vásárlóit 300 négyzetméteres üzletben, 2000 négyzetméteres raktárban 2500-féle árucikkel várja. 50 dolgozójával, munkahelyteremtésével, adóival a közösség fontos alappillérét képezi.
A cég folyamatos növekedésének kulcsa az innováció és a hagyományok különleges párosítása. Az utóbbi időszak szervezeti változásai keretében olyan személyi és tárgyi átalakítások zajlottak le, ami a meglévő erőforrások gazdaságosabb felhasználását eredményezte. A kis-és nagykereskedést különválasztották, és átvitték az előző években vásárolt/pályázati forrásból épített raktárbázisba. Így a rendelésfelvétel, a logisztika, a kiszállítás egy helyen történik, ami meggyorsítja a munkát, és kiemelkedő mennyiségű árut tudnak raktározni!
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/07/Family_Friss_Fenes_Gabor.jpg)
Fenes Gábor
cégvezető
Family-Friss
– A kiskereskedéshez tartozó raktárt megnyitottuk a vásárlók előtt, plusz pénztárat alakítottunk ki. Így megnöveltük az üzlet kapacitását, és tehermentesítettük a meglévő kasszákat. Ehhez komoly informatikai fejlesztések kellettek, ami még jelenleg is folyik – mondja Fenes Gábor.
Az utolsó fontos momentuma az időszaknak az alkalmazottak házon belüli oktatása. A dolgozókban erősítik azokat a kompetenciákat, amelyek gyorsan alakuló világunkban szükségesek az innováció és a kommunikáció gördülékenységéhez az üzleti és emberi kapcsolatokban.
A nyerő páros, amikor az új és a régi, a fejlődés és a hagyományos emberi morálok, a viselkedés, a kultúra, a tisztelet ismét fontos szavakká válnak. Amikor a partnerek, a beszállítók és a vásárlók ismerik a cég filozófiáját, és tudják, hogy egy megbízható partnerrel, egy kulturált környezetben, képzett dolgozói gárdával és egy modern fejlődő céggel kerülnek üzleti kapcsolatba. Ez a jövő fókusza! //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >Egyre átgondoltabb AI-fejlesztések zajlanak
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél…
Tovább olvasom >További cikkeink
A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Kiemelten fontos az ágazati szereplők összefogása
Számos fejlesztés valósulhat meg a megnyíló jelentős fejlesztési források révén,…
Tovább olvasom >