Magyarországra is megérkezett a vegán KITKAT
Szeptembertől hazánkban is elérhetővé válik a rajongók által régóta várt újdonság, az első vegán KITKAT.

Vegán KitKat
A KITKAT V hosszas kutatás és kísérletezés eredménye, melynek köszönhetően a lágy csokoládé és a roppanós ostya népszerű párosát mostantól növényi alapú változatban is élvezhetik a fogyasztók.
A Nestlé kutatási és fejlesztési központjának szakemberei az új vegán KITKAT V-t úgy fejlesztették ki, hogy az maximálisan megfeleljen a fogyasztók átalakuló elvárásainak. Felmérések szerint ugyanis világszerte nő a kereslet a növényi alapú termékalternatívákra.
„Növényi alapú étel- és italfejlesztéseinkkel szeretnénk a most zajló élelmiszeripari forradalom élére állni. Ezt bizonyítja az is, hogy az egyik legrégebbi és leghíresebb márkánkat tesszük elérhetővé vegán változatban: a Magyarországon most bevezetésre kerülő új KITKAT V nagyszerű növényi alapú lehetőséget kínál a csokoládé szerelmeseinek”
– mondta el Tömpe Judit, a vegán KITKAT brand menedzsere.
„Az új vegán KITKAT fejlesztése során kiemelt szempont volt a tökéletes ízélmény. Az összetevők terén szerzett tapasztalatainkat felhasználva addig tökéletesítettük a terméket, amíg meg nem találtuk az eredeti csokoládés KITKAT ínycsiklandó vegán alternatíváját”
– mondta Louise Barrett, a Nestlé yorki édességtechnológiai központjának vezetője.
A KITKAT V a Nestlé Kakaóterv (Nestlé Cocoa Plan) keretében, a Rainforest Alliance-szel együttműködésben 100%-ban fenntartható forrásból származó kakaót tartalmaz. A Nestlé a forgalmazott italok és élelmiszerek széles skálájában egyre több növényi alapú termékkel igyekszik támogatni a vegán étrendet követőket, így folyamatosan bővíti a növényi alapú élelmiszer- és italkínálatát, és egyre több ismert és népszerű márkáját teszi elérhetővé vegán változatban is.
A KITKAT V Magyarországon először a SPAR áruházakban lesz elérhető a vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >