Magyarországot a PICK ízei hajtják
Október 12-én indult útjára a PICK legújabb promóciós kampánya „Magyarországot a PICK ízei hajtják” címmel, melyet az októberi-novemberi időszakban országos televíziós és online kampány kísér. A most megjelent reklámfilmben azt mutatták be az alkotók, hogy a PICK termékei mindenhova elkísérnek minket életünk során.
„Nem titkolt szándékunk volt, hogy a promóciót is támogató reklámfilmünkkel új irányt adjunk a PICK-nek: a foodporn világából kilépve visszük közelebb a márkát a fogyasztóinkhoz, és rajtuk keresztül, valós érzelmek, szituációk által mutatjuk meg, hogy a PICK generációtól függetlenül mindannyiunké” – mondta Szokolai Júlia, marketing- és stratégiai vezető.
A kampány fókuszába a PICK márka szeretete és időt állósága került, hiszen a film üzenete szerint a mai napig jelen van mindenhol, mindannyiunk életében: az útépítő munkások szendvicsében, az utazások alkalmával a hátizsákban, az olyan nagy pillanatokban, mikor a győzelmet ünnepeljük, vagy amikor az életünk egy új szakasza kezdődik. A reklámfilmben hétköznapi, mégis felemelő történetek elevenednek meg, amelyek őszinte érzelmek, emberi gesztusok, kedves, humoros jelenetek révén mutatják be, hogy Magyarországot a PICK ízei hajtják.
„Az őszi-téli promóciós kampány során a vonzó nyereményeken kívül, ezeket a mindannyiunk számára ismerős érzéseket szándékoztunk felidézni reklámfilmünkben, és a hozzá kapcsolódó digitális csatornákon. Külön öröm, hogy az ACG meghívásos tenderen nyerte el a kampányt” – fűzte hozzá Sallai Ervin creative group head.
A forgatás négy helyszínen zajlott éjszakába nyúlóan, a koronavírus-járvány miatt természetesen a legnagyobb biztonsági előírások mellett, több mint száz résztvevő bevonásával és Tiszeker Dániel rendező irányításával.
A megújult márka image-et a „Magyarországot a PICK ízei hajtják. Hajts rá Te is a nyereményekre!” elnevezésű promóció kíséri, ahol akár óránkénti nyerési lehetőséggel, minden generáció számára értékes ajándékokkal, fődíjként pedig háromszor 1 millió forinttal teszik még vonzóbbá a vásárlók számára a PICK termékcsaládot.
A nyereményjátékot eladáshelyen is széleskörű támogatás kíséri. Számos reklámeszközön wobbleren, plakáton, image oldalon visszaköszön a promóció, hogy lehetőség szerint a – 6 millió db promóciós matricával ellátott termék mellett – lehető legjobban felhívjuk fogyasztóink figyelmét az üzletekben is.
Promóció – www.picknyeroorak.hu
Alkotók listája:
Megbízó: Pick Szeged Zrt.
Marketing és stratégiai vezető: Szokolai Júlia
Média-, digitális- és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia
Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara
Brand manager és social média specialista: Zsapka Anna
Brand manager: Szabó Péter
Ügynökségek:
Médiaügynökség: Café Communications Kft.
Senior integrated media planner: Gergely Dóra
Junior Digital Performance Manager: Ilko Lóránt
Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.
Kreatívigazgató: Nagy László
Client Service Director: Calin Dániel
Stratégia: Jókai Klára
Creative Group Head: Sallai Ervin
Copywriter: Kripner Gábor
Art Director: Hídvégi Kondor, Tarján Péter
Ügynökségi producer: Tolnai Boglárka
Account Director: Balogh Timi
Account Manager: Lay Zsófia, Herczeg Tímea
Promóciós ügynökség: A4C Marketing Kft.
Gyártás:
Rendező: Tiszeker Dániel
Operatőr: Pataki Ádám
Vágó: Mészáros Attila
Colorist: Takács Attila
Zene: Fodor Máriusz
Werk: Munkácsy Barbara
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >