Magyarországon lelassult a Tesco
Megmaradt a Tesco Plc növekedésének dinamikája világszinten: üzleti évének november 25-ével zárult harmadik negyedében 17,9 százalékos növekedést jelentett be. Forgalma Nagy-Britanniában 5,6 százalékkal bővült a benzineladás nélkül. Benzinnel együtt a bevétel az anyaországban összesen 7,4 százalékkal volt több az előző negyedévhez képest. A magyar piacról az előző üzleti félévet elemző beszámolóban azt írták, hogy a nehéz kiskereskedelmi környezet tovább rosszabbodott, a fogyasztói bizalom és a költés visszaesett. Bár a terjeszkedés miatt a forgalom Magyarországon is nőtt, de összehasonlítható alapon csökkent a bevétel, és a profit is elmaradt a tervezettől. A cseh és szlovák piacokról sokkal elégedettebben nyilatkoztak. A beruházások készpénzmegtérülése külföldön átlagosan 11,4 százalékkal nőtt azonos valutaárfolyamokkal számolva, és a négy legnagyobb külföldi piacon, Thaiföldön, Dél-Koreában, Írországban és Magyarországon 16 százalékkal emelkedett. A Tesco nemzetközi beruházásainak több mint 60 százaléka e négy országban van lekötve. A Tesco Magyarországon 2006-ot 90 áruházzal és 47 benzinkúttal zárta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >