Magyarországon is elindul a HEINEKEN egyedülálló gyakornoki programja
Megújult formában indítja újra globális programját a világ egyik vezető sörgyártójaként ismert HEINEKEN. A hároméves Global Graduate Program – melynek fókuszában itthon a kereskedelmi terület (commerce) áll – nemzetközi terepen is biztosítja a tudásfejlesztést. Célja, hogy felkészítse a jövő vezetőit a globális üzleti környezet kihívásaira, miközben széleskörű szakmai és kulturális tudást nyújt számukra.
Elindult a jelentkezés a HEINEKEN Global Graduate programjára, mely több országban – köztük Magyarországon is – kivételes lehetőséget kínál pályakezdő fiatalok számára a tapasztalatszerzésre és vezetői készségek fejlesztésére. A magyarországi leányvállalat esetében a program fókuszában az értékesítés és a marketing területe áll, így a programban résztvevő frissdiplomás fiatal olyan vezető márkákon dolgozhat majd, mint a Heineken, a Soproni vagy épp a Gösser. Az intenzív, hároméves program a hagyományos gyakornoki programokkal összehasonlítva jelentősen nagyobb mozgásteret és fejlődési potenciált kínál a tudatos és sikeres karrierépítésre, különös tekintettel arra, hogy a nemzetközi programmal a HEINEKEN nem titkolt célja a vállalat jövőbeli felsővezetőinek megtalálása és kinevelése.
Ezt a törekvést Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing igazgatójának személyes példája is alátámasztja, ugyanis ő maga is a HEINEKEN tehetséggondozó programjában alapozta meg nemzetközi karrierjét.
„A HEINEKEN Global Graduate Program óriási hatással volt a szakmai fejlődésemre. Ennek a programnak köszönhetően dolgozhattam Afrikában és Ausztriában is, és nagy szerepe volt abban, hogy később a HEINEKEN angliai leányvállalatánál, majd az amszterdami központjában közreműködtem a vállalat piaci jelenlétének erősítésében. Azt hiszem, az én karrierutam a lehető legjobb példa arra, hogy a HEINEKEN hosszú távú, stratégiai célja a jövő felsővezetőinek képzése, amihez ez a program kiváló alapot jelent”
– mondta el Perényi Katalin.
„A HEINEKEN Global Graduate Program egyedülálló módon olyan komplex támogatást biztosít, amely segíti a felsővezetővé válást és valós lehetőséget kínál a szakmai előrelépésre, miközben a résztvevők több pozícióban és országban is kipróbálhatják magukat. Programunk során fontosnak tartjuk, hogy már az első évben lehetőségük legyen a HEINEKEN egyik külföldi irodájában dolgozni, így egészen korán értékes nemzetközi tapasztalatokra tudnak szert tenni. Továbbá a népszerű hazai nyári fesztiválok mellett olyan ikonikus események kulisszái mögé enged betekintést, mint a Forma-1 vagy a Bajnokok Ligája, így a program egyszerre nyújt különleges élményeket és lehetőséget a fejlődésre”
– tette hozzá Kiss Anita, a vállalat HR igazgatója.
A HEINEKEN Hungária Zrt. olyan frissdiplomások jelentkezését várja Global Graduate Programjába, akik magabiztos angol nyelvtudással és legfeljebb egy éven belül végezték felsőoktatási tanulmányaikat, végzettségük pedig a kereskedelmi területhez kapcsolódik. A jelentkezés október 7-én zárul, további információk a programról és jelentkezés részleteiről megtalálhatók a HEINEKEN hivatalos weboldalán.
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >