Magyarországi premier: Három új ízzel jelentkezik a Red Bull
Kettőről ötre bővíti a Magyarországon elérhető termékei számát a Red Bull! Május elsejétől az ország nagy részén elérhető lesz a klasszikus és a cukormentes változat mellett a Red Bull három új terméke is. Mostantól vörös áfonya (The Red Edition), kék áfonya (The Blue Edition) és lime (The Silver Edition) ízben is élvezhetik a fogyasztók a szárnyakat adó italt. A prémium kategóriás energiaitalok körében idehaza különlegességnek számítanak az ízesített termékek, így a „premier” várhatóan komoly hatással lesz a piacra.
A három új íz bevezetését látványos marketing aktivitás kíséri: digitális, outdoor és közösségi média kampánnyal jelentkezik a Red Bull, hogy minél szélesebb körben megismerhessék a prémium termékcsalád legújabb tagjait. A Red Bull idehaza is számos extrém, egyedi rendezvényt szervez, a jövőben ezeknek állandó kísérője lesz az Editions. A gyümölcsös ízek megjelennek a közelgő rangosabb fesztiválokon, egyetemi találkozókon is.
A Red Bull alapításával 165 országon átívelő szimbólumot kapott a világ, az energiaital gyártó világszerte támogatja az egyéni kreativitást, merészséget, innovációt. A Red Bull számára Magyarország kiemelten fontos terület, ezt jelzi az új termékcsalád bevezetése, valamint a számos különleges kezdeményezés is, amellyel a cég jelen van hazánkban.
1987. április 1-től, amikor az első Red Bullok kikerültek a polcokra, a mai napig összesen több mint 35 milliárd doboz fogyott el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >