„Magyarország legvonzóbb munkáltatója” cím, első helyezett: Audi Hungaria
Munkatársai jelentik az Audi Hungaria sikerének alapvető feltételét, ezért versenyképes juttatási csomagot és vonzó keretfeltételeket kínálnak számukra: stabil, hosszú távú munkahelyet, a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez rugalmas munkaidőkeretet és folyamatos fejlődési lehetőséget.
– A rendszeres visszacsatolásnak és a kompetenciaalapú fejlesztési modellnek köszönhetően minden munkatársunk személyre szabottan bővítheti szakmai és nem szakmai ismereteit, amihez számos tréning, oktatás és nyelvi képzés nyújt segítséget – vallja Szigeti Éva személyügyi vezető.
A vállalatnál büszkék arra, hogy nemcsak a régióból, hanem az ország több pontjáról is érkeznek hozzájuk motivált és jól képzett szakemberek. Magas szintű szakmai ismereteik, tapasztalataik komoly versenyelőnyt jelentenek az Audi Hungariának. A fiatalabb generáció is hozzájárul a haladás technikájához: gyakornoki programjuk révén éves szinten 900 hallgatót foglalkoztatnak.
– Személyügyi stratégiánk középpontjában az ember áll, ezért törekszünk arra, hogy kollégáinkat motiváljuk, képezzük. A vállalat folyamatos technikai-technológiai fejlesztése mellett kiemelt figyelmet fordítunk társadalmi, szociális és környezetvédelmi szerepvállalásunkra, hiszen ezek a fejlődés elengedhetetlen velejárói – mondja Szigeti Éva.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >A szakképzések egyre bővülnek
A kormány elkötelezett a kollégiumi férőhelyek bővítése, fejlesztése mellett, ahogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >