„Magyarország legvonzóbb munkáltatója” cím, első helyezett: Audi Hungaria
Munkatársai jelentik az Audi Hungaria sikerének alapvető feltételét, ezért versenyképes juttatási csomagot és vonzó keretfeltételeket kínálnak számukra: stabil, hosszú távú munkahelyet, a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez rugalmas munkaidőkeretet és folyamatos fejlődési lehetőséget.
– A rendszeres visszacsatolásnak és a kompetenciaalapú fejlesztési modellnek köszönhetően minden munkatársunk személyre szabottan bővítheti szakmai és nem szakmai ismereteit, amihez számos tréning, oktatás és nyelvi képzés nyújt segítséget – vallja Szigeti Éva személyügyi vezető.
A vállalatnál büszkék arra, hogy nemcsak a régióból, hanem az ország több pontjáról is érkeznek hozzájuk motivált és jól képzett szakemberek. Magas szintű szakmai ismereteik, tapasztalataik komoly versenyelőnyt jelentenek az Audi Hungariának. A fiatalabb generáció is hozzájárul a haladás technikájához: gyakornoki programjuk révén éves szinten 900 hallgatót foglalkoztatnak.
– Személyügyi stratégiánk középpontjában az ember áll, ezért törekszünk arra, hogy kollégáinkat motiváljuk, képezzük. A vállalat folyamatos technikai-technológiai fejlesztése mellett kiemelt figyelmet fordítunk társadalmi, szociális és környezetvédelmi szerepvállalásunkra, hiszen ezek a fejlődés elengedhetetlen velejárói – mondja Szigeti Éva.
Kapcsolódó cikkeink
Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >