MagyarBrands díjat nyert a COOP
Fogyasztói márkák és üzleti márkák kategóriában is díjazták a COOP üzletláncot a legjobb magyar márkák, a MagyarBrands Budapesti Operettszínházban, április 17-én, tartott ünnepélyes díjátadóján.
A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon innen és túl, a hazai és nemzetközi piacokon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A bíráló bizottság tagjai különböző kritériumokat – tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon, ismertség, reputáció, identitás – vizsgálva a tisztán magyar tulajdonú, nagy múltú, hagyományokkal rendelkező COOP üzletláncot a MagyarBrands TOP 50 fogyasztói márkák egyik legjobbjának választotta.
Az este folyamán a fogyasztói kategóriában kapott elismerés mellett, az üzletlánc 7 éves hagyománnyal rendelkező szakmai programját, a COOP Rally-t üzleti kategóriában is díjazták. A COOP felelősen működő üzletláncként felvállalja, hogy polcain több mint 80%-ban Magyarországon előállított termékeket forgalmaz. Az üzletlánc magyar termelés elkötelezett támogatójaként, minden évben a Vidékfejlesztési minisztérium fővédnökségével szervezi meg a Coop Rally-t, a hazai termeléssel kapcsolatos kérdéseket a figyelem középpontjába állítva, és a minőségi termékeket előállító feldolgozó cégeket a Rally állomásaiként bemutatva.
A magyar márkák ünnepén Dr. Serényi János, a MagyarBrands program szakmai vezetője az üzletlánc által elnyert két díj kapcsán elmondta, hogy ezzel különleges dobogó legfelső fokára állhatott fel a COOP, az ország egyik legnagyobb lefedettséggel rendelkező, hazai élelmiszerlánca. „A magyar kereskedelmi kultúra színvonalának fejlesztése mellett hagyományosan elkötelezett üzletlánc dolgozói valóban „jó szomszédként” végzik munkájukat. A segítőkészség, a partnerek megbecsülése nem csupán a cégfilozófiának, hanem a mindennapi gyakorlatnak is jól érzékelhető alkotóeleme. Örvendetes módon egyre több hazai vállalkozás tűzi ki célul önmaga számára, hogy sikeres magyar márkaként szerepeljen a hazai és a külföldi „küzdőtereken”. Nem kevésbé jó hír az, hogy növekszik azon szereplők száma is, akik saját eredményességük mellett más magyar cégek termékeinek népszerűsítéséért is sokat fáradoznak” – mondta el Dr. Serényi János.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >