MagyarBrands díjat nyert a COOP
Fogyasztói márkák és üzleti márkák kategóriában is díjazták a COOP üzletláncot a legjobb magyar márkák, a MagyarBrands Budapesti Operettszínházban, április 17-én, tartott ünnepélyes díjátadóján.
A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon innen és túl, a hazai és nemzetközi piacokon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A bíráló bizottság tagjai különböző kritériumokat – tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon, ismertség, reputáció, identitás – vizsgálva a tisztán magyar tulajdonú, nagy múltú, hagyományokkal rendelkező COOP üzletláncot a MagyarBrands TOP 50 fogyasztói márkák egyik legjobbjának választotta.
Az este folyamán a fogyasztói kategóriában kapott elismerés mellett, az üzletlánc 7 éves hagyománnyal rendelkező szakmai programját, a COOP Rally-t üzleti kategóriában is díjazták. A COOP felelősen működő üzletláncként felvállalja, hogy polcain több mint 80%-ban Magyarországon előállított termékeket forgalmaz. Az üzletlánc magyar termelés elkötelezett támogatójaként, minden évben a Vidékfejlesztési minisztérium fővédnökségével szervezi meg a Coop Rally-t, a hazai termeléssel kapcsolatos kérdéseket a figyelem középpontjába állítva, és a minőségi termékeket előállító feldolgozó cégeket a Rally állomásaiként bemutatva.
A magyar márkák ünnepén Dr. Serényi János, a MagyarBrands program szakmai vezetője az üzletlánc által elnyert két díj kapcsán elmondta, hogy ezzel különleges dobogó legfelső fokára állhatott fel a COOP, az ország egyik legnagyobb lefedettséggel rendelkező, hazai élelmiszerlánca. „A magyar kereskedelmi kultúra színvonalának fejlesztése mellett hagyományosan elkötelezett üzletlánc dolgozói valóban „jó szomszédként” végzik munkájukat. A segítőkészség, a partnerek megbecsülése nem csupán a cégfilozófiának, hanem a mindennapi gyakorlatnak is jól érzékelhető alkotóeleme. Örvendetes módon egyre több hazai vállalkozás tűzi ki célul önmaga számára, hogy sikeres magyar márkaként szerepeljen a hazai és a külföldi „küzdőtereken”. Nem kevésbé jó hír az, hogy növekszik azon szereplők száma is, akik saját eredményességük mellett más magyar cégek termékeinek népszerűsítéséért is sokat fáradoznak” – mondta el Dr. Serényi János.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >