MagyarBrands díjas a SuperShop!
A MagyarBrands program a sikeres magyar márkákat rangsorolja, és díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a SUPERSHOP KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként!
A díj odaítélése során fontos szempont, hogy mennyire érezzük magyarnak a márkát, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott brand. Az értékelés szempontjai között szerepel a márkaépítés folyamata, a brand ismertsége, kedveltsége, tradíciója és reputációja is.
Büszkék vagyunk rá, hogy a SuperShop elnyerte a MagyarBrands díjat, és a legismertebb, legkedveltebb többpartneres hazai hűségprogramként országszerte 16 Partnervállalattal vásárlók milliói számára nyújthatunk előnyöket!
Kapcsolódó cikkeink
Díjazzák a kulturális turizmus területén kiemelkedő településeket
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely…
Tovább olvasom >Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Idén tíz cég kapta meg az Üzleti etikai díjat
Idén három kategóriában – kis-, közép- és nagyvállalat – 54…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >