MagyarBrands díjas a COOP
Immáron harmadik alkalommal vehette át a COOP üzletlánc a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands díjat a május 6-án megrendezett ünnepélyes díjátadó gálán.
A Superbrands Szakértői Bizottsága azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek a határon túl is méltóképpen képviselnék a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. A tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség szempontjait értékelő listába a COOP üzletláncot harmadik alkalommal a legkiemelkedőbb 50 fogyasztói márka közé választották be.
„Az üzleti életben mindenki nagyon siet, nagyon sok dolga van, nagyon nehezen állunk meg egy-egy ünnepi pillanatra. Ez ma este mégiscsak megtörtént, mert a MagyarBrands díjazottai elismeréseket vettek át, és ezek sorában a COOP is képviseltette magát. Azt gondolom, hogy ez egy olyan alkalom, amikor a márka munkatársai, mindazok, akik az elismerésért tettek, azok büszkék lehetnek magukra. Mindenki együtt ünnepelhet és érdemes megállni pár pillanatra, együtt gondolkodni azon, hogy mit lehetne még esetleg javítani, hogy jövő évben is MagyarBrands legyen a COOP” – hangsúlyozta Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem marketing professzora, a MagyarBrands Szakértői Bizottságának elnöke.
„Inspiráló számunkra, hogy a COOP üzletlánc ismételten részesülhetett a MagyarBrands elismerésében, amely a megbízhatóságot és az elismertséget szimbolizálja. Az ország szinte összes településén jelen lévő hazai élelmiszerláncként, közel 32 000 munkatársat számlálva elkötelezettek vagyunk a magyar kereskedelmi kultúra színvonalának fejlesztése mellett, a személyes eladás és vásárlás kulturált körülményeinek biztosításával. A folyamatos megújulást szem előtt tartva valljuk, hogy mindig van hova fejlődnünk, és a díj elnyerése tovább erősíti motivációnkat, elhivatottságunkat céljaink elérésében” – mondta Csongovai Tamás, a CO-OP Hungary Zrt. beszerzési vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptember 11-én rajtol a XVIII. Coop Rally
Az idei Coop Rally egy olyan időszakban kerül megrendezésre, amikor…
Tovább olvasom >2023-ban is 10% felett nőtt a COOP Gazdasági Csoport árbevétele
Több mint 10 százalékos növekedés révén 830 milliárd forintos árbevételt…
Tovább olvasom >Elindult a XVII. Coop Rally
A már több mint másfél éve zajló ukrajnai háború miatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >