Magyar vezetővel erősíti csapatát a Tesco
Május 10-től Jegesi Viktor lett a Tesco-Global Áruházak Zrt. új marketing igazgatója. Jegesi Steve Reynoldsot váltja, aki a jövőben a törökországi Tesco áruházak marketing igazgatója lesz.
Jegesi Viktor 1997-ben csatlakozott a Tescóhoz és a vállalat működésének számos területét megismerte. Kinevezése előtt, marketing működési igazgatóként a kereskedelmi és promóciós stratégiai tervezésért felelt.
A Tesco marketing igazgatójaként a jövőben feladatkörébe tartozik a kereskedelmi aktivitások tervezése, a Tesco márka építése, az árstratégia kialakítása, az ATL és BTL kommunikáció, az akciós folyamatok felügyelete, a piackutatások és áruházi marketing eszközök menedzselése, a lokális marketing tevékenységek, valamint a forgalmi tervezés.
Jegesi Viktor (35) a Szolnoki Főiskolán végzett. Nős, két gyermeke van.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és második legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 16 éves magyarországi működése során eddig 103 hipermarketet nyitott, s mára piacvezetőként közel hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco Pénzügyi Partner többféle hitel- és biztosítási terméket kínál vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >