Magyar vezetővel erősíti csapatát a Tesco
Május 10-től Jegesi Viktor lett a Tesco-Global Áruházak Zrt. új marketing igazgatója. Jegesi Steve Reynoldsot váltja, aki a jövőben a törökországi Tesco áruházak marketing igazgatója lesz.
Jegesi Viktor 1997-ben csatlakozott a Tescóhoz és a vállalat működésének számos területét megismerte. Kinevezése előtt, marketing működési igazgatóként a kereskedelmi és promóciós stratégiai tervezésért felelt.
A Tesco marketing igazgatójaként a jövőben feladatkörébe tartozik a kereskedelmi aktivitások tervezése, a Tesco márka építése, az árstratégia kialakítása, az ATL és BTL kommunikáció, az akciós folyamatok felügyelete, a piackutatások és áruházi marketing eszközök menedzselése, a lokális marketing tevékenységek, valamint a forgalmi tervezés.
Jegesi Viktor (35) a Szolnoki Főiskolán végzett. Nős, két gyermeke van.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és második legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 16 éves magyarországi működése során eddig 103 hipermarketet nyitott, s mára piacvezetőként közel hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco Pénzügyi Partner többféle hitel- és biztosítási terméket kínál vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >