Magyar vezetővel erősíti csapatát a Tesco
Május 10-től Jegesi Viktor lett a Tesco-Global Áruházak Zrt. új marketing igazgatója. Jegesi Steve Reynoldsot váltja, aki a jövőben a törökországi Tesco áruházak marketing igazgatója lesz.
Jegesi Viktor 1997-ben csatlakozott a Tescóhoz és a vállalat működésének számos területét megismerte. Kinevezése előtt, marketing működési igazgatóként a kereskedelmi és promóciós stratégiai tervezésért felelt.
A Tesco marketing igazgatójaként a jövőben feladatkörébe tartozik a kereskedelmi aktivitások tervezése, a Tesco márka építése, az árstratégia kialakítása, az ATL és BTL kommunikáció, az akciós folyamatok felügyelete, a piackutatások és áruházi marketing eszközök menedzselése, a lokális marketing tevékenységek, valamint a forgalmi tervezés.
Jegesi Viktor (35) a Szolnoki Főiskolán végzett. Nős, két gyermeke van.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és második legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 16 éves magyarországi működése során eddig 103 hipermarketet nyitott, s mára piacvezetőként közel hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco Pénzügyi Partner többféle hitel- és biztosítási terméket kínál vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >