Magyar Turizmus Minőségi Díj után jön a HOTREC kitüntetése
A magyarországi szállodák és éttermek minőségi színvonalának javítására, idegenforgalmunk versenyképességének növelésére három éve indult szakmai verseny.
A 2004-ben alapított szakmai programot, a Magyar Turizmus
Minőségi Díjat az Országos Idegenforgalmi Bizottság koordinálásával – a Magyar
Szállodaszövetség, a Magyar Gasztronómiai Szövetség, a Magyar Vendéglátók
Ipartestülete és külsős szakemberek szervezik. A 2005-ös tesztévben 6 szálloda
és 4 étterem szerezte meg a kitüntetést, majd 2006-ban 23 szálloda és 5 étterem
nyerte el a Minőségi Díjat. 2007-ben 24 szálloda és 3 étterem pályázott.
Ezzel egy időben a HOTREC – az EU tagországok szállodai és vendéglátó
szövetségeinek szakmai szervezete is meghírdetett egy uniós szakmai díjat. A
"European Quality Scheme" tesztelése Magyarországon és Svájcban történik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Reptér – A nap képe
Egy múzsa, két zseniális ötlet: a velencei kaszinó reklámja és…
Tovább olvasom >