Magyar Turizmus Minőségi Díj után jön a HOTREC kitüntetése
A magyarországi szállodák és éttermek minőségi színvonalának javítására, idegenforgalmunk versenyképességének növelésére három éve indult szakmai verseny.
A 2004-ben alapított szakmai programot, a Magyar Turizmus
Minőségi Díjat az Országos Idegenforgalmi Bizottság koordinálásával – a Magyar
Szállodaszövetség, a Magyar Gasztronómiai Szövetség, a Magyar Vendéglátók
Ipartestülete és külsős szakemberek szervezik. A 2005-ös tesztévben 6 szálloda
és 4 étterem szerezte meg a kitüntetést, majd 2006-ban 23 szálloda és 5 étterem
nyerte el a Minőségi Díjat. 2007-ben 24 szálloda és 3 étterem pályázott.
Ezzel egy időben a HOTREC – az EU tagországok szállodai és vendéglátó
szövetségeinek szakmai szervezete is meghírdetett egy uniós szakmai díjat. A
"European Quality Scheme" tesztelése Magyarországon és Svájcban történik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >