Magyar Termék partnertalálkozó
Kötetlen hangvételű partnertalálkozót szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. november 7-én. Az esemény tematikája a magyar disznóvágás hagyományaira épült, szórakoztató csapatjátékokkal kiegészítve.
A rövid szakmai program során Kecskeméti Attila ügyvezető tartott évértékelő beszédet, amelyben elmondta, hogy mostanra csaknem 140 védjegyhasználó 3200 terméke viseli a védjegyek valamelyikét. A cég életében lényeges változás, hogy Gyaraky Zoltán szeptember óta vállalati kapcsolatok vezetőként erősíti a csapatot. A szakmai rész második felében a NÉBIH tartott tájékoztatást – tekintve, hogy a védjegyhasználók háromnegyede élelmiszer-ipari cég – a 1169/2011/EU rendelettel kapcsolatos aktualitásokról, kiemelve a védjegyhasználat miatt szükségessé váló módosításokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >