Magyar Termék partnertalálkozó
Kötetlen hangvételű partnertalálkozót szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. november 7-én. Az esemény tematikája a magyar disznóvágás hagyományaira épült, szórakoztató csapatjátékokkal kiegészítve.
A rövid szakmai program során Kecskeméti Attila ügyvezető tartott évértékelő beszédet, amelyben elmondta, hogy mostanra csaknem 140 védjegyhasználó 3200 terméke viseli a védjegyek valamelyikét. A cég életében lényeges változás, hogy Gyaraky Zoltán szeptember óta vállalati kapcsolatok vezetőként erősíti a csapatot. A szakmai rész második felében a NÉBIH tartott tájékoztatást – tekintve, hogy a védjegyhasználók háromnegyede élelmiszer-ipari cég – a 1169/2011/EU rendelettel kapcsolatos aktualitásokról, kiemelve a védjegyhasználat miatt szükségessé váló módosításokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >