Magyar Termék partnertalálkozó
Kötetlen hangvételű partnertalálkozót szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. november 7-én. Az esemény tematikája a magyar disznóvágás hagyományaira épült, szórakoztató csapatjátékokkal kiegészítve.
A rövid szakmai program során Kecskeméti Attila ügyvezető tartott évértékelő beszédet, amelyben elmondta, hogy mostanra csaknem 140 védjegyhasználó 3200 terméke viseli a védjegyek valamelyikét. A cég életében lényeges változás, hogy Gyaraky Zoltán szeptember óta vállalati kapcsolatok vezetőként erősíti a csapatot. A szakmai rész második felében a NÉBIH tartott tájékoztatást – tekintve, hogy a védjegyhasználók háromnegyede élelmiszer-ipari cég – a 1169/2011/EU rendelettel kapcsolatos aktualitásokról, kiemelve a védjegyhasználat miatt szükségessé váló módosításokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >