Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába állító, idén tizenkettedik alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A COOP üzletlánc 2006 óta szervezi meg minden évben a hazai élelmiszergyártás legjobbjait bemutató rendezvénysorozatot, amely a zsűri szerint kitartó szorgalommal népszerűsíti a magyar élelmiszertermékeket.
Pekó László (balra) átveszi a díjat
Magyar Termék Nagydíjat kapott a Coop Rally, a COOP üzletlánc több mint egy évtizede tartó kezdeményezése. Az elismeréseket olyan vállalkozásoknak ítélik oda, amelyek minőségi, innovatív és egyben gazdasági eredményt magukban rejtő termékeket, technológiákat, eljárásokat fejlesztettek ki és értékesítenek.
A „minőségi magyar termékekért” síkra szálló Coop Rallyt idén 12. alkalommal rendezik meg azzal a céllal, hogy ráirányítsák a közvélemény figyelmét: a magyar gyártók kiváló minőségű élelmiszertermékek előállítására képesek, a magyar élelmiszerfeldolgozás legkiválóbb szereplői egyaránt merítenek a tradíciókból és fektetnek nagy hangsúlyt az innovációra.
A több mint egy évtizedes munkát a Magyar Termék Nagydíj ünnepélyes átadó eseményén ismerték el kedden az Országházban. A díjakat az idei évben már huszadik alkalommal osztották ki.
Az ünnepélyes átadón elhangzott: a díjat ágazatoktól függetlenül ítélik oda, a nyertesek között ipari, mezőgazdasági és szolgáltató vállalkozások is vannak. A díj alapítása óta több száz vállalkozás vehette át az elismerést. A kezdeményezés az innovációt, a munkahelyteremtést, az exportorientációt helyezte a középpontba.
A szervezők az ünnepségen közölték: a pályázatok elbírálása több fordulós értékeléssel történt. A zsűri fokozottan vette figyelembe a kiírási feltételek teljesítését, az egyediséget, a versenyképességet, valamint az energiatakarékosságot, a környezetbarát megoldások alkalmazását.
Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke az eseményen úgy nyilatkozott: a COOP büszke arra, hogy a magyar élelmiszertermékeket több mint egy évtizede a Coop Rally eszközeivel is népszerűsítheti. Hozzátette: az, hogy a Coop Rally kiérdemelhette a Magyar Termék Nagydíjat, egy hosszútávú összefogás, a COOP és partnerei, beszállítói, valamint a rendezvényt évről évre megszervező Sky Csoport közös munkájának eredménye.
Kapcsolódó cikkeink
Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
A Trade magazin idén már 9. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Minden várakozást felülmúlt idén az Anuga
A világ első számú élelmiszer- és italszakmai vására, az Anuga…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >