Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába állító, idén tizenkettedik alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A COOP üzletlánc 2006 óta szervezi meg minden évben a hazai élelmiszergyártás legjobbjait bemutató rendezvénysorozatot, amely a zsűri szerint kitartó szorgalommal népszerűsíti a magyar élelmiszertermékeket.
Pekó László (balra) átveszi a díjat
Magyar Termék Nagydíjat kapott a Coop Rally, a COOP üzletlánc több mint egy évtizede tartó kezdeményezése. Az elismeréseket olyan vállalkozásoknak ítélik oda, amelyek minőségi, innovatív és egyben gazdasági eredményt magukban rejtő termékeket, technológiákat, eljárásokat fejlesztettek ki és értékesítenek.
A „minőségi magyar termékekért” síkra szálló Coop Rallyt idén 12. alkalommal rendezik meg azzal a céllal, hogy ráirányítsák a közvélemény figyelmét: a magyar gyártók kiváló minőségű élelmiszertermékek előállítására képesek, a magyar élelmiszerfeldolgozás legkiválóbb szereplői egyaránt merítenek a tradíciókból és fektetnek nagy hangsúlyt az innovációra.
A több mint egy évtizedes munkát a Magyar Termék Nagydíj ünnepélyes átadó eseményén ismerték el kedden az Országházban. A díjakat az idei évben már huszadik alkalommal osztották ki.
Az ünnepélyes átadón elhangzott: a díjat ágazatoktól függetlenül ítélik oda, a nyertesek között ipari, mezőgazdasági és szolgáltató vállalkozások is vannak. A díj alapítása óta több száz vállalkozás vehette át az elismerést. A kezdeményezés az innovációt, a munkahelyteremtést, az exportorientációt helyezte a középpontba.
A szervezők az ünnepségen közölték: a pályázatok elbírálása több fordulós értékeléssel történt. A zsűri fokozottan vette figyelembe a kiírási feltételek teljesítését, az egyediséget, a versenyképességet, valamint az energiatakarékosságot, a környezetbarát megoldások alkalmazását.
Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke az eseményen úgy nyilatkozott: a COOP büszke arra, hogy a magyar élelmiszertermékeket több mint egy évtizede a Coop Rally eszközeivel is népszerűsítheti. Hozzátette: az, hogy a Coop Rally kiérdemelhette a Magyar Termék Nagydíjat, egy hosszútávú összefogás, a COOP és partnerei, beszállítói, valamint a rendezvényt évről évre megszervező Sky Csoport közös munkájának eredménye.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >