Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába állító, idén tizenkettedik alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A COOP üzletlánc 2006 óta szervezi meg minden évben a hazai élelmiszergyártás legjobbjait bemutató rendezvénysorozatot, amely a zsűri szerint kitartó szorgalommal népszerűsíti a magyar élelmiszertermékeket.
Pekó László (balra) átveszi a díjat
Magyar Termék Nagydíjat kapott a Coop Rally, a COOP üzletlánc több mint egy évtizede tartó kezdeményezése. Az elismeréseket olyan vállalkozásoknak ítélik oda, amelyek minőségi, innovatív és egyben gazdasági eredményt magukban rejtő termékeket, technológiákat, eljárásokat fejlesztettek ki és értékesítenek.
A „minőségi magyar termékekért” síkra szálló Coop Rallyt idén 12. alkalommal rendezik meg azzal a céllal, hogy ráirányítsák a közvélemény figyelmét: a magyar gyártók kiváló minőségű élelmiszertermékek előállítására képesek, a magyar élelmiszerfeldolgozás legkiválóbb szereplői egyaránt merítenek a tradíciókból és fektetnek nagy hangsúlyt az innovációra.
A több mint egy évtizedes munkát a Magyar Termék Nagydíj ünnepélyes átadó eseményén ismerték el kedden az Országházban. A díjakat az idei évben már huszadik alkalommal osztották ki.
Az ünnepélyes átadón elhangzott: a díjat ágazatoktól függetlenül ítélik oda, a nyertesek között ipari, mezőgazdasági és szolgáltató vállalkozások is vannak. A díj alapítása óta több száz vállalkozás vehette át az elismerést. A kezdeményezés az innovációt, a munkahelyteremtést, az exportorientációt helyezte a középpontba.
A szervezők az ünnepségen közölték: a pályázatok elbírálása több fordulós értékeléssel történt. A zsűri fokozottan vette figyelembe a kiírási feltételek teljesítését, az egyediséget, a versenyképességet, valamint az energiatakarékosságot, a környezetbarát megoldások alkalmazását.
Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke az eseményen úgy nyilatkozott: a COOP büszke arra, hogy a magyar élelmiszertermékeket több mint egy évtizede a Coop Rally eszközeivel is népszerűsítheti. Hozzátette: az, hogy a Coop Rally kiérdemelhette a Magyar Termék Nagydíjat, egy hosszútávú összefogás, a COOP és partnerei, beszállítói, valamint a rendezvényt évről évre megszervező Sky Csoport közös munkájának eredménye.
Kapcsolódó cikkeink
35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Csökkenti non-food kínálatát az Aldi Svájcban
Jelentősen átalakítja üzleteinek belső elrendezését az Aldi Svájcban. A diszkont…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >