Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába állító, idén tizenkettedik alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A COOP üzletlánc 2006 óta szervezi meg minden évben a hazai élelmiszergyártás legjobbjait bemutató rendezvénysorozatot, amely a zsűri szerint kitartó szorgalommal népszerűsíti a magyar élelmiszertermékeket.
Pekó László (balra) átveszi a díjat
Magyar Termék Nagydíjat kapott a Coop Rally, a COOP üzletlánc több mint egy évtizede tartó kezdeményezése. Az elismeréseket olyan vállalkozásoknak ítélik oda, amelyek minőségi, innovatív és egyben gazdasági eredményt magukban rejtő termékeket, technológiákat, eljárásokat fejlesztettek ki és értékesítenek.
A „minőségi magyar termékekért” síkra szálló Coop Rallyt idén 12. alkalommal rendezik meg azzal a céllal, hogy ráirányítsák a közvélemény figyelmét: a magyar gyártók kiváló minőségű élelmiszertermékek előállítására képesek, a magyar élelmiszerfeldolgozás legkiválóbb szereplői egyaránt merítenek a tradíciókból és fektetnek nagy hangsúlyt az innovációra.
A több mint egy évtizedes munkát a Magyar Termék Nagydíj ünnepélyes átadó eseményén ismerték el kedden az Országházban. A díjakat az idei évben már huszadik alkalommal osztották ki.
Az ünnepélyes átadón elhangzott: a díjat ágazatoktól függetlenül ítélik oda, a nyertesek között ipari, mezőgazdasági és szolgáltató vállalkozások is vannak. A díj alapítása óta több száz vállalkozás vehette át az elismerést. A kezdeményezés az innovációt, a munkahelyteremtést, az exportorientációt helyezte a középpontba.
A szervezők az ünnepségen közölték: a pályázatok elbírálása több fordulós értékeléssel történt. A zsűri fokozottan vette figyelembe a kiírási feltételek teljesítését, az egyediséget, a versenyképességet, valamint az energiatakarékosságot, a környezetbarát megoldások alkalmazását.
Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke az eseményen úgy nyilatkozott: a COOP büszke arra, hogy a magyar élelmiszertermékeket több mint egy évtizede a Coop Rally eszközeivel is népszerűsítheti. Hozzátette: az, hogy a Coop Rally kiérdemelhette a Magyar Termék Nagydíjat, egy hosszútávú összefogás, a COOP és partnerei, beszállítói, valamint a rendezvényt évről évre megszervező Sky Csoport közös munkájának eredménye.
Kapcsolódó cikkeink
Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Változó piaci környezetben is stabil növekedéssel zárta az évet az AutoWallis Csoport
8 százalékkal több gépjárművet értékesített 2024-ben az AutoWallis Csoport, ezzel…
Tovább olvasom >