Történelmi csúcsok évévé vált 2021 a Magyar Termék Nonprofit Kft. életében
Történelmi csúcsok évévé vált 2021 a Magyar Termék Nonprofit Kft. életében: a védjegyhasználó cégek száma meghaladta a kétszázat, 30-nál több áruházlánci együttműködés jött létre, először rendezték meg a Hazai Termékek Hónapját, és valósították meg karácsonyi közösségi kampányukat.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék
Idén olyan eredményeket sikerült elérnie a Magyar Termék Nonprofit Kft.-nek, amit néhány évvel ezelőtt még csak távlati célként mertünk kitűzni – értékelte 2021-et Benedek Eszter ügyvezető. – Év végére a védjegyhasználó cégek száma meghaladta a 200-at.
Ebben jelentős szerepet játszott a járvány kitörése után elindított és azóta is folyamatos akciókkal támogatott „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalom. Ehhez ugyanis olyan cégek is csatlakozhattak, amelyek még nem használták a védjegyeket, de az együttműködés kedvező tapasztalatai alapján védjegyeztették termékeiket. A #veddahazait rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak promócióikban.
A partnercégekkel együtt megvalósított #veddahazait tévéreklámok, közterületi hirdetések, óriásplakátok, közösségi médiás aktivitások, üzletlánci akciók, fesztiválmegjelenés, sajtókommunikáció együttes értéke az elmúlt két évben a most folyó ünnepi kampánnyal együtt megközelítette a 300 millió forintot. A gyártókkal és kereskedőkkel összefogva először sikerült megrendezni augusztusban a Hazai Termékek Hónapját.
Idén a Magyar Termék a védjegyhasználók termékeinek eladásösztönző akcióban is csúcsot döntött, hiszen 35 együttműködést valósított meg a kereskedelmi láncokkal. A CBA, a Metro, a Penny és a SPAR hálózatában, valamint a kifli.hu webshopon egyedi nyereményakciókban vehettek részt termékeikkel a csatlakozó védjegyhasználók. Ezenfelül két országos nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék, tavasszal és ősszel.
Benedek Eszter szerint ennek a csúcsévnek a méltó zárása lesz az „Ünnepeljünk hazai termékekkel!” karácsonyi közösségi kampányuk, amelyet ugyancsak első alkalommal tudnak megvalósítani a védjegyhasználó gyártók és kereskedők bevonásával. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >