Történelmi csúcsok évévé vált 2021 a Magyar Termék Nonprofit Kft. életében
Történelmi csúcsok évévé vált 2021 a Magyar Termék Nonprofit Kft. életében: a védjegyhasználó cégek száma meghaladta a kétszázat, 30-nál több áruházlánci együttműködés jött létre, először rendezték meg a Hazai Termékek Hónapját, és valósították meg karácsonyi közösségi kampányukat.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék
Idén olyan eredményeket sikerült elérnie a Magyar Termék Nonprofit Kft.-nek, amit néhány évvel ezelőtt még csak távlati célként mertünk kitűzni – értékelte 2021-et Benedek Eszter ügyvezető. – Év végére a védjegyhasználó cégek száma meghaladta a 200-at.
Ebben jelentős szerepet játszott a járvány kitörése után elindított és azóta is folyamatos akciókkal támogatott „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalom. Ehhez ugyanis olyan cégek is csatlakozhattak, amelyek még nem használták a védjegyeket, de az együttműködés kedvező tapasztalatai alapján védjegyeztették termékeiket. A #veddahazait rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak promócióikban.
A partnercégekkel együtt megvalósított #veddahazait tévéreklámok, közterületi hirdetések, óriásplakátok, közösségi médiás aktivitások, üzletlánci akciók, fesztiválmegjelenés, sajtókommunikáció együttes értéke az elmúlt két évben a most folyó ünnepi kampánnyal együtt megközelítette a 300 millió forintot. A gyártókkal és kereskedőkkel összefogva először sikerült megrendezni augusztusban a Hazai Termékek Hónapját.
Idén a Magyar Termék a védjegyhasználók termékeinek eladásösztönző akcióban is csúcsot döntött, hiszen 35 együttműködést valósított meg a kereskedelmi láncokkal. A CBA, a Metro, a Penny és a SPAR hálózatában, valamint a kifli.hu webshopon egyedi nyereményakciókban vehettek részt termékeikkel a csatlakozó védjegyhasználók. Ezenfelül két országos nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék, tavasszal és ősszel.
Benedek Eszter szerint ennek a csúcsévnek a méltó zárása lesz az „Ünnepeljünk hazai termékekkel!” karácsonyi közösségi kampányuk, amelyet ugyancsak első alkalommal tudnak megvalósítani a védjegyhasználó gyártók és kereskedők bevonásával. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >