Történelmi csúcsok évévé vált 2021 a Magyar Termék Nonprofit Kft. életében
Történelmi csúcsok évévé vált 2021 a Magyar Termék Nonprofit Kft. életében: a védjegyhasználó cégek száma meghaladta a kétszázat, 30-nál több áruházlánci együttműködés jött létre, először rendezték meg a Hazai Termékek Hónapját, és valósították meg karácsonyi közösségi kampányukat.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék
Idén olyan eredményeket sikerült elérnie a Magyar Termék Nonprofit Kft.-nek, amit néhány évvel ezelőtt még csak távlati célként mertünk kitűzni – értékelte 2021-et Benedek Eszter ügyvezető. – Év végére a védjegyhasználó cégek száma meghaladta a 200-at.
Ebben jelentős szerepet játszott a járvány kitörése után elindított és azóta is folyamatos akciókkal támogatott „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalom. Ehhez ugyanis olyan cégek is csatlakozhattak, amelyek még nem használták a védjegyeket, de az együttműködés kedvező tapasztalatai alapján védjegyeztették termékeiket. A #veddahazait rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak promócióikban.
A partnercégekkel együtt megvalósított #veddahazait tévéreklámok, közterületi hirdetések, óriásplakátok, közösségi médiás aktivitások, üzletlánci akciók, fesztiválmegjelenés, sajtókommunikáció együttes értéke az elmúlt két évben a most folyó ünnepi kampánnyal együtt megközelítette a 300 millió forintot. A gyártókkal és kereskedőkkel összefogva először sikerült megrendezni augusztusban a Hazai Termékek Hónapját.
Idén a Magyar Termék a védjegyhasználók termékeinek eladásösztönző akcióban is csúcsot döntött, hiszen 35 együttműködést valósított meg a kereskedelmi láncokkal. A CBA, a Metro, a Penny és a SPAR hálózatában, valamint a kifli.hu webshopon egyedi nyereményakciókban vehettek részt termékeikkel a csatlakozó védjegyhasználók. Ezenfelül két országos nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék, tavasszal és ősszel.
Benedek Eszter szerint ennek a csúcsévnek a méltó zárása lesz az „Ünnepeljünk hazai termékekkel!” karácsonyi közösségi kampányuk, amelyet ugyancsak első alkalommal tudnak megvalósítani a védjegyhasználó gyártók és kereskedők bevonásával. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >Shell Café hot doggal a Szigetre!
Indul a nyár és vele együtt a fesztiválszezon! A Shell töltőállomásokon…
Tovább olvasom >