Magyar Tej Hetet indít áruházaiban a Lidl
A Lidl Magyarország, a Tej Terméktanáccsal partnerségben, a magyar tejágazat nehéz helyzetének javítása érdekében, a hazai tejek népszerűsítésének céljából október 19-én elindította áruházaiban a Magyar Tej Hetet.
A Magyar Tej Hét célja, hogy az áruházlánc a Tej Terméktanáccsal együttműködve minél szélesebb körben megismertesse a kiváló minőségű hazai tejkínálatát, ösztönözze a vásárlókat a magyar tejfogyasztásra, ezáltal támogatva a magyar tejtermelőket, a nehéz és küzdelmes helyzetben lévő hazai tejágazatot. Ennek érdekében a Lidl 2015. október 19-29-e között a polcokon elérhető magyar származású tejeknek kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít. Ezenkívül a Tej Terméktanács közreműködésével a Tej Hét alatt végig is kóstolhatják a vásárlók a kiváló minőségű magyar tej és tejtermék választékot.
Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy nagy hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre, mely az értékesítésben is megmutatja hatását. Az idei évben ugyanis jelentősen megnövekedett az eladott hazai tejmennyiség a tavalyihoz képest. A tejek esetében összesen 27,5%-kal, azaz 5,5 millió literrel több hazai származású tejet adott el a Lidl. 2015-ben összesen 48,8 millió liter magyar beszállítótól érkező tejet értékesített az áruházlánc.
„Példaértékű ez a kezdeményezése a Lidlnek, nagy öröm számunkra, hogy közös célok mentén lehetőséget ad a vállalat a kiváló minőségű magyar tejkínálat hangsúlyosabb bemutatására. Fontos a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködés, különösen ebben nehéz helyzetben, amit most minden magyar tejtermelő megérez. A Lidllel ráadásul nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak – mondta Harcz Zoltán, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója.
A hazai származású tej értékesített mennyiségének nagyarányú növekedése, a folyamatos fejlődés a Lidl a magyar beszállítókért programnak is köszönhető. „A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél év alatt folyamatosan növekszik a Lidlben kapható magyar gyártók által előállított tejtermékek száma, ma már 66-féle található belőlük a polcokon. Nagy segítséget adunk beszállítóinknak azzal, hogy most már tejexport lehetőséget is biztosítunk számukra. A tej, sajt, kefír és tejszín rendszeres exporttermékünk, jelenleg három célországba jutnak el” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a magyar beszállítókért programot 2013-ban indította el a vállalat azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhasson vásárlóinak, és még több hazai beszállítóval tudjon együttműködni. Az áruházlánc programjának köszönhetően az elmúlt két és fél év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300-féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >